Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door LottJess
#3084724
Het lijkt me ook erg leuk om zelf snacks voor mijn hond te drogen, maar jeetje wat veel keus in droogovens!
Nu was mijn vraag aan jullie welke merken/modellen jullie hebben waar je schik mee hebt en welke niet?

Mijn voorkeur staat tot nu toe voor een droogoven die wat hogere rekken heeft zodat je ook wat grotere dingen (luchtpijp e.d.) erin kwijt kan, want zoals een bohman lijkt zo laag op t plaatje.
Ook zag ik (volgens mij was t een stockli) in een ander topic een foto voorbij komen met een droogrek zonder gat in t midden, dat lijkt me ook erg handig (kan er toch langere stukken in)

Zijn er ook speciale dingen waarop je verder moet letten?
#3084727
Ligt eraan wat je er voor uit wil geven.
Heb zelf een sedona en bevalt super, maar is dan ook niet goedkoop.
Heb een bohmann gehad, beviel eerst ook goed, maar hij werd steess heter, dus niet geschikt voor bot.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3089359
De sedona zou ik wel willen maar de prijs is me iets te hoog, aangezien ik ook nog niet weet hoeveel ik de droger zou gaan gebruiken.
Ik ben er wel over uit dat ik er zowieso een wil met temperatuur regelaar, aangezien ik ook kruiden e.d. wil drogen.

Ik denk dat het de stockli gaat worden dat valt nog net in m'n budget :)
#3089490
Ik heb de clatronic. Niet duur. je kan de temperatuur niet zelf regelen. De roosters vallen in elkaar, maar ik heb begrepen dat je die dus ook zo kan zetten dat ze iets openstaan (is geloof ik zelfs beter). Ik ben er iig voor een eerste droger heel tevreden mee
Door Suzanne
#3089714
[quote="LottJess"]
Die Facebook groep ken ik ja.

Maar waarom ben je van een bohmann naar een stockli gegaan?
[/quote]

De Bomann is ideaal als startersmachine, om te kijken of je het überhaupt leuk vind om zelf te drogen. De machine is echter niet in te stellen qua temperatuur en droogt op vrij hoge temperatuur. Ik kon zomaar ineens een goed geprijsde 2-e hands Stockli op de kop tikken. Daar kon ik geen nee tegen zeggen ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door nova
#3095373
Ik droog in een Excalibur. OOk een app. uit de hogere prijsklasse, maar zeker de centjes waard. Door  een rooster weg te laten , schep ik ruimte  voor dikkere producten.
Mijn app. is besteld via Amazone UK, en dat scheelde HEEL VEEL l euries met de Nederlandse  aanbieders.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3095388
Ik zat nu inderdaad ook naar iets van een Sedona te kijken, aangezien je dan inderdaad meer ruimte kan creëren voor grotere dingen, maar dat wordt dan ook inderdaad even sparen.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3096769
[quote="AnnemiekevD"]
Jij spaart snel  :biggrin2::D
Gefeliciteerd met je droger en hopelijk is hij naar wens ;)
[/quote]

Dankjewel  :)

Ik heb een mooie financiële meevaller gehad daarom dacht ik geef mezelf dit kado  ;D
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3099628
[quote="mandyy"]
Lekker Lot! Als het allemaal goed bevalt mag je ook wat dingen voor mij gaan drogen :P
[/quote]

Het is nog een beetje zoeken hoe lang ed het allemaal moet, maar Jess vind het echt geweldig.
de pensstaven uit de winkel liggen nu min. 1 dag voordat ze eraan begint in afwachting of er niet wat beters langskomt hahaa.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door