Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3096763
Ik loop eerst een grote ronde door de bossen en dan graaft ze nooit.
Na afloop komen we altijd samen naar het hondenveld in dat bos en daar lopen dan wel 14 honden van groot tot heel klein, kennen elkaar allemaal en dat is altijd één groot feest.
Saartje weet precies de weg naar dat veld, het liefst gaat ze er direct heen.
Die honden spelen allemaal met elkaar, alleen die van mij bemoeit zich nergens mee, komt af en toe een beloning halen en graaft dan weer verder, kan haar niet lang genoeg duren!  :D
Als er een hond in de buurt komt van de kuil wordt die er luid blaffen uitgejaagd!
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 10 apr 2015, 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#3096887
Die tweede foto is echt erg leuk :biggrin2:
Lekker hoor als ze zo'n lol kunnen hebben.

Wel even een "kanttekening"....Gooi je die kuilen nadien weer dicht?! Je moet er namelijk niet aan denken dat er op dat veld een hond even een sprintje trekt en in zo'n kuil stapt :-\
#3096936
zurca schreef: Die tweede foto is echt erg leuk :biggrin2:
Lekker hoor als ze zo'n lol kunnen hebben.

Wel even een "kanttekening"....Gooi je die kuilen nadien weer dicht?! Je moet er namelijk niet aan denken dat er op dat veld een hond even een sprintje trekt en in zo'n kuil stapt :-\
Nee dat is onbegonnen werk, heb ik 1 keer gedaan. De andere eigenaren zeggen er niks van.
Door Lil
#3096993
Lazy Garfield schreef: Nee dat is onbegonnen werk, heb ik 1 keer gedaan. De andere eigenaren zeggen er niks van.
Maar dat niemand er iets van zegt is dat toch geen reden om ze niet dicht te maken?
Als niemand iets zegt van het feit dat je de hopen van je hond op het trottoir niet opruimt is dat toch ook geen reden om de hopen te laten liggen?

Hier in de buurt was er een hondenveldje en daar was ook een hond die steeds kuilen groef, ook waren er een paar mensen die de hopen niet opruimden. Gevolg: dag dag hondenveldje het is nu dicht in die zin dat er geen veldje voor de honden meer is. De gemeente had er genoeg van. Zij moesten steeds die kuilen dichten, want als iemand zijn enkel breekt tijdens het eroverheen lopen dan is de gemeente verantwoordelijk daarvoor. Meen dat er ook zo iets is gebeurd, dag erna was veldje dicht en week later was het verdwenen en verboden voor honden.

Persoonlijk vind ik het niet erg, want ik woon vlakbij buitengebied waar ze hun gang kunnen gaan en kan nu door het dorp lopen zonder bang te hoeven zijn belaagd te worden door loslopende honden. Ik ben dus heel erg blijk erom, maar er zijn natuurlijk heel wat mensen/honden helemaal niet blij mee dat hun speelveld er niet meer is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door