Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3095783
Super blij dat mijn levenslust weer terug is en dat ik net een voor mij grote ronde gelopen heb om de boevenbende uit te laten samen met mijn vader die anders alleen gaat. Merk dat ik weer zin krijg om dingen in huis op te pakken. Het is ongeveer een ommekeer van 180 ° t.o.v. vorig jaar toen ik net last kreeg van mijn hernia!  :circle: :daisy: :wavetowel2: :wavetowel2:

O ja, vanmorgen was de fysio hier om de spieren in mijn benen los te maken, alleen links (herniakant) stond strakker als de keer ervoor. Rechts heeft dus niets geleden van het lopen. Mijn rug wel, die voel ik nu ook nog goed, maar dat mag de pret niet drukken. We gaan vanaf volgende week weer naar de praktijk en dan kan ik ook mijn rug- en armsspieren beter sterker maken :D
Laatst gewijzigd door Dian op di 07 apr 2015, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3095806
Fenixjuh schreef:
:whistle: er staat er één in Rozendaal gepland  ;)
Daar sta ik al bij!! We gaan hard oefenen om weer mee te kunnen met BP-wandelingen :D :biggrin2:
Door Ruisje
#3095920
Super Dian!!!
En zo'n BP-wandeling (ik begreep dat je er al een paar hebt meegelopen) is natuurlijk ook een stok achter de deur om voor die tijd in topconditie te zijn. :biggrin2:
Maar zonder gekheid, met het mooie weer in het vooruitzicht moet het heerlijk zijn om er weer op uit te kunnen trekken met een lijf dat meewerkt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door