Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lightning
#3095406
Ik ben niet meer zo vaak online, heb het ook te druk om prive redenen en zo. Maar wil wel graag met trots laten zien wie er misschien bij ons komt wonen. Dit teefje kwam per toeval op ons pad. Ze heeft ook hulp nodig aangezien ze wat gemist heeft in haar jonge jaren, maar dat komt wel goed. We hebben haar al persoonlijk ontmoet en er is al een eerste ontmoeting geweest met mijn andere honden. Alles ging eigenlijk wel redelijk goed. Boven verwachting, dus ik ben trots. Ik zou eigenlijk geen hond meer nemen, maar soms komen er dingen op je pad die onvoorzien zijn, maar te gelijk wel super leuk. Heb wel wat foto's. Het is een husky teefje van nog geen 2 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

foto's zijn gisteren gemaakt bij mij thuis. Vandaag zie ik haar weer en gaan we op nieuw kennis maken en wandelen en zo... Gaat het niet, dan zijn beide partijen reeel dat het niet lukt, gaat het niet door.
Door keetje
#3095408
Zo zie je maar, wie weet wat er op je pad komt!
Mooie meid.  :smitten:
Ik hoop dat ze echt bij je komt wonen en dat jullie heel veel fijne jaren samen gaan hebben.
Heel veel succes vandaag!  :)
#3095470
Husky's zijn niet de gemakkelijkste honden, met loslaten en jagen, ben benieuwd hoe ze reageert op je katten, maar het is een prachtig ras om te zien, ik hoop dat de klik zich verder uitbreid en ze een warm mandje vind bij jullie!
#3095580
Met katten is ze gewend. Alleen buiten wilt ze er wel achteraan, maar dat willen de mijne ook wel ;). Vandaag voor de 2de keer kennis gemaakt met de honden en wandelen. Het ging zelfs nog een stuk beter dan gisteren. Maar er komt nog een kennismaking aan. Ook de eigenaar wil er een goed gevoel bij hebben net zo goed wij. Beide partijen willen het wel overwogen doen en datgene doen wat goed is, voor welke hond dan ook. Maar ons gevoel is ook nog steeds goed ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door