Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#3095454
Sorry dat ik weer wat vraag over mijn pup. Maar het is al zo lang terug dat ik een pup gehad heb......

De pup(franse bulldog) lijkt in grote voorspoedig te groeien, wordt groter is lekker stevig, maar groeit niet echt in gewicht..... Kan dat?
Hij weegt nu(nog steeds) 4,5 kilo, is 3 maanden oud, krijgt nu 3x daags te eten totaal 300 gram op een dag.
Is dit vreemd? Of normaal? Moet hij toch meer eten?
Door ChantalKrijn
#3095457
Als hij groter word is het toch goed  ;)

Ik heb even Yara haar gewicht erbij gepakt, die was op 3 maanden 4,1 kilo.
Nu is ze 7 maanden en een week, voor het laatst gewogen vorige week en toen was ze 9,6 kilo.
Wat was zijn gewicht toen hij uit het nest kwam?

Zoveel types, zoveel gewichten  :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3095458
chery schreef: Sorry dat ik weer wat vraag over mijn pup. Maar het is al zo lang terug dat ik een pup gehad heb......

De pup(franse bulldog) lijkt in grote voorspoedig te groeien, wordt groter is lekker stevig, maar groeit niet echt in gewicht..... Kan dat?
Hij weegt nu(nog steeds) 4,5 kilo, is 3 maanden oud, krijgt nu 3x daags te eten totaal 300 gram op een dag.
Is dit vreemd? Of normaal? Moet hij toch meer eten?
Ik kijk altijd nauwelijks naar het gewicht. Ik voer altijd op mijn gevoel. Is hij schraal en geeft hij bovendien aan dat hij meer eten wil, krijgt hij gewoon meer. Totdat hij niet meer schraal is en/of aangeeft niet meer te willen, dan hou ik die portie aan tot ik zie dat het weer moet worden aangepast.
Gebruikersavatar
Door chery
#3095461
ChantalKrijn schreef: Als hij groter word is het toch goed  ;)

Ik heb even Yara haar gewicht erbij gepakt, die was op 3 maanden 4,1 kilo.
Nu is ze 7 maanden en een week, voor het laatst gewogen vorige week en toen was ze 9,6 kilo.
Wat was zijn gewicht toen hij uit het nest kwam?

Zoveel types, zoveel gewichten  :)
Hij was met 9 weken 3 kilo.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3095464
Ja hoor, dat kan. Gewoon op het oog voeren.
Als hij er goed uitziet en op zich gewoon groeit dan doet dat gewicht er niet zo heel veel toe.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door