Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3095443
Er zijn zoveel types en mogelijkheden.
Wie kan me er wat over vertellen? Welk type zijn nog veel spelletjes van te vinden?
En iemand bood me een psp 3000 aan maar die is gekraakt? Wat is dat? En wat zijn daar de voor en nadelen van?
En moet je losse spelletjes kopen? Of kun je ook via de WIFI spelen zonder dat je spelletjes hoeft te kopen? En heb je een SD kaart nodig? Hoeveel gig is dan aan te raden?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3095553
Met gekraakte Psp's geen ervaring.
Wel hebben wij hier Psp1000 liggen,amper mee gespeeld omdat broer een playstation kocht, kort daarna.
Deze spellen zitten erbij
Littlebigplanet
Fifa 13
Batman
Kingdom of fantasia- geronimo Stilton
Incl beschermhoes en oplader.
100% in orde.
Je mag hem voor 50 euro ex verzendkosten hebben.
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3095656
Hoi Fioon,
Dank voor je aanbod. :)
Dat is een van de eerste types toch?
Ik zoek me rot op t internet wat de mogelijkheden zijn bij welke types. Ik krijg daar niet veel over duidelijk. Ik ben een beetje bang dat er nog weinig spelletjes van te koop zijn. Ik zoek bijv star wars spelletjes.  Zijn die voor de 1000 nog te koop?
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3095885
spreeuwtje schreef: Er zijn zoveel types en mogelijkheden.
Wie kan me er wat over vertellen? Welk type zijn nog veel spelletjes van te vinden?
En iemand bood me een psp 3000 aan maar die is gekraakt? Wat is dat? En wat zijn daar de voor en nadelen van?
En moet je losse spelletjes kopen? Of kun je ook via de WIFI spelen zonder dat je spelletjes hoeft te kopen? En heb je een SD kaart nodig? Hoeveel gig is dan aan te raden?
Gekraakt wil zeggen, dat er ook gedownloade spelletjes op gespeeld kan worden. Persoonlijk zou ik daarmee oppassen, omdat je nooit zeker kan weten of dit goed is gebeurt. Als je een goede psp zoekt, waarvan nog redelijk wat spelletjes zijn te vinden, zou je moeten kijken voor een PSP met productie datum van 2008-tot 2010. Dit is het model PSP-3000. Hiervan worden namelijk nog steeds nieuwe spellen gemaakt. De jongste versie is de PSP-GO. Dit model werd uitgebracht in 2010.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#3096286
Joh Fioon! Dat zijn heul veul star wars spelletjes! Maar kunnen die allemaal op jouw psp? Is jouw 1004 dan jonger qua productie dan die 3000?  Of heb je hem niet nieuw gekocht?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3096338
Hoe dat zit met die typenummers? Geen idee!
Wij hebben de Psp wel nieuw gekocht, doos zit er nog bij. Zal ff zoeken of ik de bon nog heb.
Die spellen van bol.com kunnen er wel in. Bij de psp is het zo dat je een minicd-tje met daarop het spel in de psp stopt. De voortgang van het spel schrijft hij weg op het geheugenkaartje wat je er in hebt gedaan. In die van ons zit een 2gb Sd card. Je mag me je emailadres wel pb-en dan mail ik je foto's van de doos/psp en de spellen.
Laatst gewijzigd door Fioon op wo 08 apr 2015, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door