Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3095206
Oh, het is zoooooooooooo lekker, moet je zeker eens kopen. Ik dacht: Nou, dat doe ik. Zo gezegd Zo gedaan. Gatver de gatver, nooit meer. Een beker van 1 kilo Turkse yoghurt. Gelukkig hebben de hondjes het opgegeten. Wat een smerige zooi. Nooooooooooooooit meer. Dat emmertje kan ik wel gebruiken voor het één of ander.
Door Nynke
#3095225
Lia, hebben jullie een Lidl in t dorp ? Moet je daar eens een emmertje kopen, ik weet niet uit mijn hoofd of het Turks of Grieks is, maar er staat creamy op. Die eet ik dagelijks, ik vind um heerlijk !! 
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3095227
Nynke schreef: Lia, hebben jullie een Lidl in t dorp ? Moet je daar eens een emmertje kopen, ik weet niet uit mijn hoofd of het Turks of Grieks is, maar er staat creamy op. Die eet ik dagelijks, ik vind um heerlijk !!

Het was van Lidl uit Steenbergen. Wij hebben alleen AH. Dan is die van jou Grieks, want hier staat geen creamy op. Nee, ik hoeft nooit meer.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 05 apr 2015, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3095292
Pauline schreef: Grieks of Turks..., maakt mij geen moer uit, zelfs 3,5% of 10% vet, ik vind ze allemaal geweldig.
Hier ook hoor  :biggrin2:
Ik moet wel zeggen: de éen is lekkerder dan de ander, soms zijn ze erg zuur  ::) of raar 'brokkelig' maar als je de goeie hebt gevonden ben je verslingerd, zoals wij  :D

Bij de Lidl hadden/hebben? ze een 'Griekse stijl'yoghurt  :-X
Die van de Appie is juist :dribble:
Door eelke
#3095356
Mieke L. schreef: Ik vind wel hoe vetter hoe lekkerder  :dribble:
Hebben we hier een opmerking voor 'the vetter the better'  ::)

Ik vond het ook erg lekker inderdaad!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door