Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3095186
De tijd vliegt! Het is vandaag 2 jaar geleden dat we Sergi ophaalden van Rotterdam The Hague Airport om bij ons te komen wonen. Zijn baas in Spanje had hem verlaten toen hij nog maar een puber was. Bang en ondervoed zwierf Sergi samen met een ander hondje (Duende) door de straten voordat ze samen in het asiel in Malaga terecht kwamen. Daar heeft hij bijna 3 jaar gewoond.
Hij is een heerlijke hond! Spelen, rennen, snuffelen, eten en slapen zijn Sergi's favorieten. Hij is nu elke dag een blije hond en wij zijn heel blij dat hij bij ons woont! :smitten: Verder is Sergi natuurlijk de liefste en knapste jongen van Heel. :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Sergi in het Spaans asiel. Not the boy next door. ;)
Door smulpaap
#3095473
Hoe mooi kan het leven worden  :D :D :D

Een 4 sterren restaurant met dagelijks zalige vleesjes  :D :D :D
Lekker luieren op de bank
De poten strekken en op avontuur
En een baasje uit duizenden  :-* :-* :-*
Geniet van je nieuwe leven Sergi  8)  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door nova
#3095476
Gefeliciteerd met de 2de Gotcha Day van Sergi.


Heb het geluk gehad om Sergi zaterdag  live te mogen ontmoeten , en  ik kan bevestigen dat het een hele leuke en aparte hond is  met Spaanse gewoontes  ::) :biggrin2:
Door Ruisje
#3095515
nova schreef: Gefeliciteerd met de 2de Gotcha Day van Sergi.


Heb het geluk gehad om Sergi zaterdag  live te mogen ontmoeten , en  ik kan bevestigen dat het een hele leuke en aparte hond is  met Spaanse gewoontes  ::) :biggrin2:
Ja, ja... jouw huis was vergeven van de feromonen, ik denk dat zelfs Sergi's broers in Spanje dat konden ruiken. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door