Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3095138
Lekker dan, heb ik met de paasdagen een ontsteking in mijn mond, zodanig dat ik mijn frameprothese geeneens in kan doen. Ik ben al de hele dag aan het spoelen met perioaid, maar het helpt nog niet veel. Heb ook een poosje met een watje gedrenkt in zilverwater er tegen aan gezeten maar niets lijkt te helpen.
Door hamada
#3095145
Hier wel eens goede resultaten gehad met het frequent en stevig spoelen met zilverwater, dus niet alleen deppen met een watje.
Sterkte, want dit is geen pretje zo in het weekend.
Door tt-tjes
#3095149
nova schreef: Soelen met kamille thee verzacht meteen
ik heb geen kamille thee in huis, en de winkels zijn niet open.

kruidnagel wel, daar ga ik dan maar mee aan de slag.

Ik baal als een stekker, petekind viert vandaag zijn verjaardag en ik kan er niet bij zijn omdat ik mijn prothese niet in kan doen. Zit nu een beetje tv te kijkdn maar leuk is anders.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 05 apr 2015, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#3095150
Spoelen met de sterkste borrel die je kunt verdragen/inhuis hebt, liefst 40% alcohol of meer.
In je mond nemen en zo lang mogelijk tegen de plek aanduwen.
Daarna uitspuwen (of niet).
Door tt-tjes
#3095154
Borke schreef: Spoelen met de sterkste borrel die je kunt verdragen/inhuis hebt, liefst 40% alcohol of meer.
In je mond nemen en zo lang mogelijk tegen de plek aanduwen.
Daarna uitspuwen (of niet).
jonge jenever heb ik, maar die spuug ik echt wel uit  :-X
Gebruikersavatar
Door Radja
#3095164
Kijk uit met kruidnagel!! Heb in een ver verleden, watjes gedrenkt in water met kruidnagel(poeder) voor mijn moeder gemaakt omdat zij kiespijn had! Ze was zo stonend als een garnaal!!

Sterkte en beterschap!
Door Anneloog
#3095166
Hahaha ja idd kruidnagel kan heftig zijn maar dan heb je ieder geval geen pijn. Bekende van me bleek er echter niet tegen te kunnen die zwol op als een ballon met meer pijn en problemen dan voor de kruidnagel spoeling dus alleen gebruiken als je weet dat je er tegen kan.
Door Lil
#3095185
tt-tjes schreef: jonge jenever heb ik, maar die spuug ik echt wel uit  :-X
dat helpt! ik heb als jonge tiener opeens flinke ontsteking gehad in de mond. enige dat wij in lang weekend konden verzinnen was hiermee spoelen en dat hielp prima. ik mocht van pa proeven, maar heb toch maar uitgespuugd brrr.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door