Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3094849
Ja, wat mij betreft dé ster van The Passion, wat een inlevingsvermogen, wat een overtuiging, wat een strot! Hij veegt (incl. het orgineel van Marco) de hele cast van tafel.... En al helemaal die 'slapjanus' van een 'Jezus'.... Geen idee wie die rol vertolkte, maar wat 'n slappe hap was dat.... Ik wilde net afhaken, maar wilde Jeroen nog even horen en kon toen niet meer stoppen met kijken..... Ik vind zijn muziek uberhaupt erg goed, maar wauw, wauw, wauw!!!!
#3094853
keetje schreef: Ik vond de Jezusvertolker, Jim de Groot, zoon van Boudewijn de Groot, wel erg goed.
Is dat de zoon van Boudewijn?  :o Dat wist ik helemaal niet!
Hij zong op zich wel goed (niet vals ofzo), maar ik miste gewoon karakter en kracht en overtuiging. Ik vond het veel te ingetogen ofzo, nou ja weet het niet goed te verwoorden. Het was niet 'groots' genoeg voor mij. Maar ja, smaken verschillen uiteraard... Dat mag!  ;)
#3094888
Malamoods schreef: Is dat de zoon van Boudewijn?  :o Dat wist ik helemaal niet!
Hij zong op zich wel goed (niet vals ofzo), maar ik miste gewoon karakter en kracht en overtuiging. Ik vond het veel te ingetogen ofzo, nou ja weet het niet goed te verwoorden. Het was niet 'groots' genoeg voor mij. Maar ja, smaken verschillen uiteraard... Dat mag!  ;)
Eens, hij was minder krachtig. Maar op de ene of andere manier vond ik dat ook wel weer passend. Jezus was natuurlijk geen krachtpatser maar een zachtmoedige en dat straalde hij wel uit.
Ik heb er in elk geval wel van genoten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door