Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saiko
#3093781
ziva was vorige week niet lekker, dacht zelf erge buikpijn
Naar Da tabletten mee tegen het braken, maar ze knapte niet op
Ze keek leeg, was niet fit allemaal vage dingetjes, kon mijn vinger er niet op leggen
Zaterdag begon ze meer te drinken, ik dacht misschien van de medicijnen of de nieren
Gisteren naar de Da om bloed te prikken, toch eerst echo van de buik
Allemaal vocht in haar buik, maar er kwam gee. Pus uit
Ze moest gelijk blijven, alles eruit, bleek dat het waar ze 3.5 jaar terug een keizersnede heeft gehad, dat het pus daar door lekte.
Buikwand gespoeld en aan het infuus, nachtje blijven.
Zo raar, je gaat heen voor bloedafname, je hond daar laten en mocht haar savonds ophalen, maar omdat het gelekt had moest ze dus blijven.
Vanmorgen telefoon ze was weer vrolijk en mocht haar ophalen.
Gelukkig mistte mijn meisje, nu ligt ze lekker bij te komen oo de bank.
De Da zei dat we geluk hadden en niet een paar dagen later hadden moeten komen.
Zo blij met mijn gevoel, voelde dat er iets niet goed was
Nu hopen dat ze snel hersteld en vrij blijft van complicaties
Door saiko
#3094025
Dank jullie wel!! nu zit ik alleen nog met een vraagje, haar temp is momenteel 37.3 is dat verontrustend? Ze ligt op onze slaapkamer op het waterbed, verwarming aan. Heb net maar een dekentje erover getrokken
Is het reden om te bellen of kan ik nog even wachten en morgen aankijken
Door Erna
#3094029
saiko schreef: Dank jullie wel!! nu zit ik alleen nog met een vraagje, haar temp is momenteel 37.3 is dat verontrustend? Ze ligt op onze slaapkamer op het waterbed, verwarming aan. Heb net maar een dekentje erover getrokken
Is het reden om te bellen of kan ik nog even wachten en morgen aankijken
`

In principe hoeft dat niet verontrustend te zijn. Je ziet vaak na een operatie dat ze wat moeite hebben om hun temperatuur op peil te houden. Als er verder geen verontrustende zaken zijn zou ik haar inderdaad lekker warm proberen te houden tot ze zelf weer in staat is om haar temperatuur goed te houden.
Door saiko
#3094034
Bedankt voor je antwoord, ik kijk het vannacht eeven aan anders bel ik morgen gelijk weer!!Ook zijn de slijmvliezen bleker...Ben zo bang dat ik iets niet op tijd opmerk
Ze is zondag net 7 geworden, nog niet super oud, maar toch, maak mij toch wel
Wat zorgen of alles wel goed komt
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door