Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093864
Het begon goed, wind in de rug/staart

Afbeelding

Lekker even rennen

Afbeelding

Bovenop de dijk van het mooie uitzicht genieten
Afbeelding

Proberen of ik sneller kan zijn dan de wind

Afbeelding

Wind tegen lukt ook!

Afbeelding

Maar toen ging het mis! Met alle vier mijn poten probeer ik me vast te houden!

Afbeelding

Ik sla zowat over de kop!

Afbeelding

Geen houden meer aan!

Afbeelding

Vier poten in de lucht, Dood! (ala meneer Cactus!)

Afbeelding

Nee hoor, grapje, ik ging gewoon lekker rollen en wandel daarna gewoon weer verder! Jullie waren er in getrapt he  ;D

Afbeelding

Oeps, donker luchtje! Snel weer terug naar de auto!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093872
Haha daar had ik niet eens aan gedacht Hope, maar het is wel een leuke 1 april grap he (voor een hond dan  :P)

Wij hadden net taart dus Oscar mocht ook wat lekkers. Ik dacht, ik laat hem eens helemaal zelf kiezen. Hij mag wel vaker uit 2 dingen kiezen die ik vasthoud, maar dit had ik nog nooit gedaan. Ik vind hem vet grappig. En dom, hij had best alle drie de snackjes mee kunnen nemen  ;D

Door Aprilsnow
#3093874
Dat doen we met Tammo ook altijd. Tot nu toe heeft hij 1x twee hazenoortjes tegelijk gepakt maar normaal gesproken neemt hij er ook altijd maar 1. Wel alles bekijken, ruiken, keer bijten  :biggrin2: en uiteindelijk 1 ding pakken.

Moest trouwens ook meteen aan 1 april denken  ;D
Door Ruisje
#3093954
Heerlijke foto's en Oscar geniet zichtbaar!!
En dat filmpje vind ik TOP! Wat een netjes opgevoede hond is Oscar; hij ruikt eens aan alle drie en kiest dan weloverwogen de middelste. Wow!

Gefeliciteerd met jullie 10-jarig feestje! :-*
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 01 apr 2015, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3094073
Dank jullie wel allemaal  :biggrin2:

De get-it hebben we flink geoefend in verband met de briljant recall cursus die we doen. De recall is nog niet bepaald briljant, maar de get-it zit er leuk in  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3094220
Ohw, wat leuk!! En wat een leuk filmpje ook!! Jacy vindt dat Oscar een prima smaak heeft w.b.t. de luchtpijp  ;) ;D :D
Hij mag hier ook altijd kiezen uit 2 keuzes uit mijn hand, en voor ik wegga geef ik hem een minder lekker snackje (hij kiest altijd hetzelfde, dus die moeten ook op  ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door