Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3093846
Ik schaam me rot, maar ik heb Rakker wel bedolven onder tuigjes met bijpassende riemen..............  :-[ :-X Er moet gewoon een heleboel herplaatst worden........... :P

Anti-trektuigen:

[Afbeelding
U-lead maat S nieuwprijs € 19.50 vraagprijs € 9


Afbeelding
Halti maat S nieuwprijs € 20 vraagprijs € 10


Afbeelding

Afbeelding
easywalk antitrektuig maat S (halsomvang 27 - 36 cm nieuwprijs € 12,95 vraagprijs € 5


Tuigjes met bij behorende (politie)riemen:

[Afbeelding

Afbeelding
Fleece-tuigje maat 3, riem 1 mtr lang (niet verstelbaar) nieuwprijs tuigje € 25, riem € 15 vraagprijs tuigje € 12,50 riem € 7,50


Afbeelding

Afbeelding
Hunter halfslip halsband maat 1 = 45 cm, verstelbare riem 2 mtr nieuwprijs halsband € 16,50, riem € 35 vraagprijs halsban € 8, riem € 15


Afbeelding

Afbeelding
Tuigje buikomvang 45 - 50 cm, kopdoorgang 45 cm, riem 2 mtr (1,85 met handvat nieuwprijs tuigje € 34, riem €18 vraagprijs tuigje € 15, riem € 10

Afbeelding

Afbeelding
Red Dingo tuigje maat M, riem maat L nieuwprijs tuigje € 22,95, riem € 29,65 vraagprijs tuigje € 10, riem € 15

Losse halsbanden en tuigjes:

Afbeelding
Wolters halsband bruin nekomvang 30-45 cm nieuwprijs € 7 vraagprijs € 3


Afbeelding
Julius K9 tuig maat mini nieuwprijs € 24 vraagprijs € 10


Afbeelding
Ezydog tuigje maat S nieuwprijs € 20 vraagprijs € 10

Afbeelding
Ezydog halsband maat XS nieuwprijs € 12 vraagprijs € 5


Afbeelding

Afbeelding
Bungee Pupee riem tot 20 kg, 2 mtr lang nieuwprijs € 28,40 vraagprijs € 15 (hooguit 2x gebruikt


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Merkloze tuigjes 2x maat S waarschijnlijk vraagprijs € 5 voor het 1e tuig, € 2 voor het 2e tuig


Diversen:

Afbeelding
Fruitschaal, ook te gebruiken als opbergplek voor hondenriemen :biggrin2: vraagprijs € 5


Serieuze reacties graag via PB.
Laatst gewijzigd door Dian op zo 19 apr 2015, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#3093856
Jee wat heb jij een hoop tuigjes :D :
Niks voor hier,veels te klein hoor ,maar dacht komt geen end aan de foto's ;D :D ;D :D ;)

Vroeger was ik ook zooo erg :-[
Onze dwergpoedel(wit) had ook altijd heel veel halsbandjes/riempjes,tja bij dat wit staan ook zoveel kleuren.Poedeltje is er al jaren niet meer,maar heb nog wel 2 halsbandjes met riempjes bewaart,kon het niet over mijn hart krijgen om die weg te doen.Uit Amerika.

Ooit komt er hier nogeen een hondenhalsje waar ze omheen passen :D
#3093860
judith1967 schreef: Jee wat heb jij een hoop tuigjes :D :
Niks voor hier,veels te klein hoor ,maar dacht komt geen end aan de foto's ;D :D ;D :D ;)

Vroeger was ik ook zooo erg :-[
Onze dwergpoedel(wit) had ook altijd heel veel halsbandjes/riempjes,tja bij dat wit staan ook zoveel kleuren.Poedeltje is er al jaren niet meer,maar heb nog wel 2 halsbandjes met riempjes bewaart,kon het niet over mijn hart krijgen om die weg te doen.Uit Amerika.

Ooit komt er hier nogeen een hondenhalsje waar ze omheen passen :D
Ik schaam ook rot. Ze kwamen overal vandaan................ In die tijd had ik nog geld, en ja dan zag ik weer iets leuks voor Rakker en dan kocht ik het :-[ :-X
Naar shows gaan doet er ook geen goed aan :-\
Laatst gewijzigd door Dian op wo 01 apr 2015, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#3093887
Dian schreef: Ik schaam ook rot. Ze kwamen overal vandaan................ In die tijd had ik nog geld, en ja dan zag ik weer iets leuks voor Rakker en dan kocht ik het :-[ :-X
Naar shows gaan doet er ook geen goed aan :-\
Naar shows gaan kost je alleen maar een hoop geld :-[ ;D ;D ;D
Op elke show kocht ik wel weer iets nieuws voor Suzy(poedeltje)

Nu met Dorian ben ik wel wat "beschaafder"geworden  :D :D :D :D :D :D :D
Gebruik voor Dorian altijd dezelfde lijn en qua halfchecks heb ik maar 3 verschillende :biggrin2:(dus kan mij goed in houden :))
#3094011
zhiva schreef: en ik dacht dat ik een riemen/tuigen verslaving had  ::)
De nervous en de friendly halsbanden, hoe groot zijn die? De friendly had ik in gedachten voor de nieuwe schottie van mijn ouders maar als de nervous past zou ik die heel graag voor Kaya willen hebben.  ;)
Ze zijn voor honden met een nekomvang van 35 - 60 cm en de breedte is 38 cm.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door