Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kimberley dolstra
#3093792
hallooo:)
mijn naam is kimberley dolstra, ben 19 jaar en zit momenteel in mijn eindexamenjaar van de opleiding tot paraveterinair. ik heb bij mijn ouders een labrador van 5 en zelf thuis een kruising rottweiler x berner sennen van bijna 2,5. die labrador zit op brok omdat mijn ouders niet anders willen maar mijn eigen hond krijgt al ongeveer 2 jaar kvv. een wereld van verschil in z'n uiterlijk en helemaal geen oorontsteking meer waar hij voorheen als pup praktisch altijd mee liep!  :biggrin2:
nou ben ik met mijn eigen hond sinds een week over gegaan van kvv op barf en tot nu toe gaat dat super, hij lust alles!:)
nou moet ik het afkloppen want meneer heeft altijd wel wat.. had op 2 jaar al een hernia.. :'( maar gelukkig gaat dat weer super goed en geen last meer.
Door Anne in Zweden
#3093976
Waaaat? Heeft nog niemand om een foto gebedeld?!  ???

Kom d'r gezellig bij, Kimberley! En schroom niet om een foto te plaatsen van je knuffeltjes! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kimberley dolstra
#3093993
Anne in Duitsland schreef: Waaaat? Heeft nog niemand om een foto gebedeld?!  ???

Kom d'r gezellig bij, Kimberley! En schroom niet om een foto te plaatsen van je knuffeltjes! :biggrin2:
whahaha dat wilde ik al doen maar ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met fora en ben er nog niet achter hoe dit moet :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door