Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marjan23
#3093760
Eindelijk heb ik weer wat kunnen freubelen achter de laptop.
We hebben afgelopen periode ontzettend veel pech gehad maar als het om Maximiliano gaat voel ik mij de gelukkigste persoon op deze wereld.

Maximiliano is een reu die heel veel tijd nodig heeft om in elk opzicht volwassen te worden en het laatste half jaar heeft hij zich ontwikkeld zoals mij is toegefluisterd. Maximiliano gaat na 18 maanden exploderen. Als pup was hij aandoenlijk maar nu begint het echt een reu te worden en elke maand zie ik hem uitzwaren. Hij heeft al mijn dromen overtroffen en is pas 22 maanden.

Ik mis het showen met hem gigantisch. De laatse show was in December en aankomende zondag mogen we weer. Ik hoop dat hij zijn debuut maakt op de WDS in Italië (land van herkomst van de Cane Corso). Hoewel ik niet verwacht om geplaatst te worden als hij net zoveel aandacht krijgt buiten de ring als op de EDS ben ik zeer tevreden.

Ik ben gewoon zo trots en verliefd op hem dat ik deze banner ook hier even wou delen.....

P.S Max zijn heupen zijn geröntgend met 18 maanden tegelijk met de ED. Het blijft vreemd een B te krijgen met NBW 40.....Zijn heupen waren eigenlijk gewoon perfect.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door marjan23 op wo 01 apr 2015, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3094158
Prachtige kerel hoor. Idd wel vreemd dat hij B krijgt met NBW 40. Chendo heeft ook NBW 40 en heeft A.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3094166
Wat een knappert! Ik kan me helemaal voorstellen dat je trots op hem bent! Leuk dat je zondag weer mag gaan showen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door