Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jaela
#3093693
Hallo, vind dat het tijd wordt om me voor te stellen, lees al wel een tijdje als gast mee maar nu dan een account aan gemaakt. Ik ben Jaela, heb een eigen hond, een mix van van alles en nog wat en een co own hond, een Galgo, alletwee uit Spanje. Mijn eigen hond staat al vanaf begin, 2.5 jaar, op KVV, mijn co own hond staat op brokken maar nu hij met Leishmania is gediagnostiseerd heb ik ze zover kunnen krijgen dat ook hij op vers over gaat, gelukkig. Ik droog mijn eigen snacks het afgelopen half jaar, heb ik erg veel schik van en honden vinden het zalig. Zal voornamelijk een mee lezer zijn maar vind de lijntjes wel interessant om aan mee te gaan doen.
Door Jaela
#3093940
Ik zou heel graag foto's  van mijn schatjes plaatsen  maar mijn leefsituatie is een beetje extreem door iemand die geestelijke problemen heeft, helaas is het dus niet verstandig om dit te doen. Wie weet hopelijk in de toekomst.

Mijn co own hond is eigenlijk van goede vrienden die ook de pech hebben dat er veel narigheid in hun leven is en daarom weinig tijd over houden om aan hem te besteden, dit ging mij zo aan het hart dat ik aangeboden heb dat hij in de moeilijke periodes bij mij kan blijven, dit houdt in dat hij gemiddeld een 30 weken per jaar bij mij is. Dit is gewoon een vriendendienst dus hoefde er weinig geregeld te worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door