Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3092886
Gaaaaatver, zit Snoet net te kraken en te eten...ik had 'r niks gegeven.
Is het een kikker  :yucky:
Ik vind kikkers grote griebels dus ging bijna over m'n nek  :-X :-X :-X
Nu ligt er nog een stukje bij zoon z'n stoel met een keukenroldoekje eroverheen, mag zoonlief straks opruimen  :biggrin2:

Hebben kikkers eigenlijk voedingswaarde ::)
#3093038
MOET dit even kwijt....:

Ik heb net de laatste versie van mijn scriptie ingeleverd  :o :o
Weet nog niet of ik er echt blij mee ben, wel dat het af is natuurlijk.. Pfff, nog één keer na laten kijken, dan nog een keer verbeteren voor officiële inlevering (dan ook met bijlage, die heb ik er nu niet bij zitten) en dan heb ik dat EINDELIJK afgerond..
Vind het echt een raar gevoel, niet blij te noemen, maar wel opgelucht  :)

Zow, moest ik ff ergens kwijt  ;)

ps: als iemand iets over autisme wil lezen, pb maar  ;)
Door monster
#3093286
Dadelijk afscheid nemen van een deel van ons team en vanmiddag kennis maken bij de nieuwe werkgever. Morgen wordt ons bedrijf in 2en gesplitst en worden we concurrenten van elkaar. Ik ben echt verdrietig merk ik.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3093293
Fenixjuh schreef: MOET dit even kwijt....:

Ik heb net de laatste versie van mijn scriptie ingeleverd  :o :o
Weet nog niet of ik er echt blij mee ben, wel dat het af is natuurlijk.. Pfff, nog één keer na laten kijken, dan nog een keer verbeteren voor officiële inlevering (dan ook met bijlage, die heb ik er nu niet bij zitten) en dan heb ik dat EINDELIJK afgerond..
Vind het echt een raar gevoel, niet blij te noemen, maar wel opgelucht  :)

Zow, moest ik ff ergens kwijt  ;)

ps: als iemand iets over autisme wil lezen, pb maar  ;)
  O0 :thumbsupup:
monster schreef: Dadelijk afscheid nemen van een deel van ons team en vanmiddag kennis maken bij de nieuwe werkgever. Morgen wordt ons bedrijf in 2en gesplitst en worden we concurrenten van elkaar. Ik ben echt verdrietig merk ik.
Dat kan ik me voorstellen, denk dat je collega's zich net zo voelen, zoeits is gewoonweg nooit leuk.
Komt wel weer een keertje goed.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093352
Meneer K heeft Oscar uitgelaten, dus ik ben na het ontbijt met schoonmaakspullen naar boven vertrokken. Het resultaat mag er weer wezen.

Zo boodschappen doen en dan lunchen bij een vriendin. En dan de rest van de dag lui. Gewoon, omdat dit weer zeer geschikt is voor lui op de bank  :biggrin2:
#3093411
PANIEK.  :D  Telefoon op m'n werk laten liggen.  :P  Maar ik ga echt niet in deze storm nog een keer een uur in de auto zitten.
En twintig jaar geleden had ik er ook geen een, dus ik zal de rest van de dag wel overleven.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door