Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#3093267
karin2 schreef: :o :o oeps !
bij jullie in de tuin ?
neen gelukkig niet, is hier in de gemeente...
Mijn ventje werd om 4u uit zijn bed gezet om deze mooie jongen te komen weghalen :)
Dus ja ik lig ook wakker dan :)
Door inni
#3093269
Hier de kempen (Westerlo, Geel) is het ook wild weer, ik loop al rond sinds 01.15 en ik heb de brandweerwagens al enkele malen horen voorbij rijden. ik ben niet bang van onweer, wind daarentegen :( ..............we wonen in een straat met oude dikke bomen.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3093270
Hmmm, ik maak me ook wat zorgen over één van de bomen die hier in de tuin staan. Eén van de steunpalen hangt er al op half zeven bij. Straks maar even kijken of ik iets extra's kan vastzetten.  :-\
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3093278
Het gaat hier ook flink tekeer. Ben er om zes uur uitgegaan, lag niet echt op m'n gemak.  :D
Nu een kopje thee en een matze met kaas.  :biggrin2:
Hond snapt er niks van en ligt nog in coma.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3093282
Gisteren al de dakdekker gebeld omdat er pannen scheef lagen helemaal bovenin. Hij zou vandaag of morgen komen, hoop dat het morgen wordt. Dan kan hij meteen alles herstellen wat vandaag nog mis gaat  :-\
Gebruikersavatar
Door Neally
#3093288
Dat is spannend. Ja, kun je even komen, er ligt een boom om......
Het is ook niet zo gek (als ik de foto zie) dat de boom is omvergeblazen. Er zit geen wortel aan de voet.....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3093296
Hier weer een daksingeltje kwijt...
Ja ze waren al niet meer OK, omdat de vorige bewoner een mooie klimop tegen de muur aan had hangen die zich onder de singels (vertikaal dakbeschot aan rand) en dakpannen wurmde!
Dat ding is grotendeels al weg maar veel is nog niet van de muur af en dat klappert ook als een idioot  >:(
Wordt je ook niet vrolijk van, maar ja nog niet aan toe gekomen en ga niet op minaal 3 meter hoogte op een laddertje staan met dit weer duh.
Pff hoop op wind en regen vrij weer (en dat ik dan niet alleen thuis ben) dan ga ik dat ding eens verder onder handen nemen hoop ik!
-Saskia- schreef: Afbeelding

Afbeelding

Ik geef toe: ietwat provisorisch, maar goed genoeg even, hoop ik.
Dun stammetje, grote kruin, harde woei, ijzeren vlaggenmast. Check.  :biggrin2: 8)
hoop met je mee  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door