Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bea
#3093024
Ik zoek voor op de camping zon net waar ik mijn plek mee af kan zetten zodat Jersey niet op de hele camping gaat eten.
Hoe heet dat nou ook alweer, geen onzichtbare omheining, dan schrikt ze zich dood. :-[
Gebruikersavatar
Door EllyS
#3093035
Ze hebben bij de gamma ook van die netten waar ze wegen mee afzetten. Zijn veiliger dan schapennetten: de mazen zijn kleiner zodat de kop van je hond niet vast komt te zitten en het materiaal is dikker.
Door san :)
#3093098
Die van ben@work is heel mooi. Heb hem al in t echt gezien. Veel beter en steviger als die schapendingen waar mijn heren zo uitkwamen. Maar ja de prijs is daar ook naar
Door bea
#3093118
Ja schapenet is het. Het maakt niet uit of het niet stevig is, als het maar afgezet is. Jersey gaat er echt niet doorheen. ;) Dat doet ze nu eenmaal niet.
Door eelke
#3093197
Wel erg duur, ben ik inmiddels achtergekomen. Prijzen vanaf 100,-.

Denk dat dat wegennet dan leuker geprijst is, via webshops in ieder geval wel.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3093319
bea schreef: Ja schapenet is het. Het maakt niet uit of het niet stevig is, als het maar afgezet is. Jersey gaat er echt niet doorheen. ;) Dat doet ze nu eenmaal niet.
toch niet voor in nwh? daar is alles afgezet
Door bea
#3093338
Me and my boys! schreef: toch niet voor in nwh? daar is alles afgezet
Nee hoor hier in Almere op de camping ;)
Door bea
#3102100
Inmiddels heb ik bij Jan v Driel een afrastering gekocht. Dank jullie wel voor de tips ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door