Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door signmodel
#3092844
vorig jaar overgeslagen maar dat gaan we in 2015 toch niet weer doen?

14 mei om 12 uur op t rozendaalseveld.

natuurlijk hoort daar een picknick bij, laat even weten wat je mee neemt.

tot dan!

http://www.hondinzicht.nl/rozendaalse-veld/


wie gaat er mee en neemt wat mee;
signmodel; wraps met pesto en kip
Hope;  water voor de honden en huisgemaakte havermout repen met hazelnoot en chocolade
Lizetta; Spinazie-feta taart
Hitam; bananenbrood
Buran en Co; brownies
Thessa en Shanti; spelt bolletjes
Nynke ; kruidenboter
Daantje; pastasalade en drinken
Kim_S ; eitjes en chocolade
miik
Fenixjuh;
Inouchka


ovb
Ruisje
Joyce1985
Laatst gewijzigd door signmodel op do 14 mei 2015, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3092933
DJ en Doerak schreef: Afhankelijk van of ik moet werken die dag lijkt het mij ook heel leuk en goed voor Tucker zijn ervaringen met andere honden. Dan kun je evt. met mij mee Kim_S als je dat wat lijkt.
Ja! Leuk!  :)
Door Suzanne
#3092998
Ja, goede vraag hoever ongeveer? En, is het een aanlijnwandeling of een losloopwandeling? DAarbij vind ik het niet eens zo spannend of het loslopen mag of niet ;-) maar ik vind het geen fijn idee om Rowan in een groep los te laten. Hij pubert mij teveel en eh... "hoort mij dan niet altijd meer" ;-)  En om 'm aangelijnd mee te nemen als de rest los loopt vind ik ook niet fijn.
Als het een aanlijnwandeling is, ga ik eventueel graag mee als mijn agenda dat toelaat.

Suzanne
Door Nynke
#3093056
Het is losloopgebied Suzanne en als het mooi weer is kan het er behoorlijk druk zijn met honden en volgens mij lopen er ook paarden met ruiters soms, hoewel ik dat laatste niet zeker weet.
Door Suzanne
#3093066
Nynke schreef: Het is losloopgebied Suzanne en als het mooi weer is kan het er behoorlijk druk zijn met honden en volgens mij lopen er ook paarden met ruiters soms, hoewel ik dat laatste niet zeker weet.
Okay, maar als het een aanlijnwandeling wordt door losloopgebied is dat voor mij praktischer. Ik heb eerlijk gezegd een aversie gekregen tegen losloopwandelingen met grotere groepen ;-) maar in dit geval is het gewoon even praktisch: Ro heeft nog periodiek kapotte oortjes ;-) en dan wil ik hem niet loslopend hebben in een grotere groep.

Dan sla ik over.

Suzanne
#3093090
mijn ervaring met deze wandeling is heel anders dan mijn ervaring met andere wandelingen. ik vind juist bij deze wandeling dat het geen "gooi maar los zooitje" is en de meeste wel hun hond onder controle hebben. '
ik weet ook nog niet of ik mijn nu nog pupje dan los laat, maar de eerste wandeling die ik mee heb gelopen had ik ook als enigste een hond aan de lijn en heb echt van niemand last gehad. het is natuurlijk ieder zijn of haar keuze.

paarden heb ik overigens nog nooit gezien daar, ik loop daar ook niet zo heel erg vaak, en als we het fietspad weten te vermijden kom je iig geen wielrenners tegen.

jij gaat toch wel mee nienke?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093101
Ik vind het een leuk idee! Ik heb nog geen idee wat onze plannen zijn. Ik kom in ieder geval niet met Oscar, maar misschien kom ik alleen, of neem ik de hond van mijn ouders mee. Die is heel makkelijk in groepen en met loslopen.
#3093122
Kaela schreef: Ik vind het een leuk idee! Ik heb nog geen idee wat onze plannen zijn. Ik kom in ieder geval niet met Oscar, maar misschien kom ik alleen, of neem ik de hond van mijn ouders mee. Die is heel makkelijk in groepen en met loslopen.
en anders mag je mijn oscar lenen. mijn nu nog pupje heeft dezelfde naam als die metroman van jou, roze halsbanden hebben we vast wel ergens liggen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093127
signmodel schreef: en anders mag je mijn oscar lenen. mijn nu nog pupje heeft dezelfde naam als die metroman van jou, roze halsbanden hebben we vast wel ergens liggen
Nou dat klinkt ook leuk  :biggrin2:

Ik laat mijn komst nog even afhangen van de overige planning hier in huis, maar dat laat ik op wat kortere termijn natuurlijk wel weten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door