Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3092647
Heb dit leuke setterding van m'n mams gehad.
Maar waar is het 'bakje' voor?
Iemand een idee?
Voor een kaars is het veel te ondiep.
Afbeelding

Afbeelding
Door M@rina
#3092680
:-\ bakjes is nergens voor... alleen een steuntje anders sodeflikkert je setter om... :-X de maker moet hebben gedacht dan maar een voerbak er naast.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3092681
Anne in Duitsland schreef: Hoe diep is het? Past er ook geen kerstboomkaarsje in?

Ik zou zeggen: onmiddellijk Tussen Kunst & Kitsch inschakelen! :biggrin2:
Het is wel zo breed als een gewone kaars dus een kerstboomkaarsje is het ook niet.
Door Suzanne
#3092687
M@rina schreef: :-\ bakjes is nergens voor... alleen een steuntje anders sodeflikkert je setter om... :-X de maker moet hebben gedacht dan maar een voerbak er naast.
DAt was eerlijk gezegd ook mijn idee! Soms is een voerbak gewoon een voerbak ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3092697
M@rina schreef: :-\ bakjes is nergens voor... alleen een steuntje anders sodeflikkert je setter om... :-X de maker moet hebben gedacht dan maar een voerbak er naast.
Nee hij zit vast aan het steuntje wat ervoor zorgt dat de setter niet omvalt.
Door keetje
#3092710
Serieus, mijn opa had vroeger zoiets, zat alleen geen setter maar een boom aan en daar maakte hij zijn sigaar in uit. Voorzichtig de sigaar erin, draaien en dan ging hij uit. Kon hij de volgende dag weer verder roken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door