Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3092141
vandaag zijn er 4 scharrel kippen gebracht
ik heb ze schoon gemaakt
en in 1 kip zat een kompleet ei met schil voor de uitgang
die heb ik dus gekookt
maar jeetje zeg wat is dat ei lekker :D :D :D :D :
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3092161
Gister heeft 1 van onze dames van unox ook weer hun 1e ei van het jaar gelegd  :biggrin2:, man vond hem en riep gelijk die is voor mij
Gebruikersavatar
Door DebbieV
#3092162
Hier leggen de 9 hennetjes ook braaf hun eitjes... Eentje momenteel niet want die heeft 5 kuikentjes! Eitjes zijn inderdaad erg lekker, beter dan supermarkt eieren  ;)

Wat een bonus zeg een gevulde kip  ;D ik had dat met de kip karkassen , 1 kip karkas met nog 2 mooie dikke kipfilets erop (ruim 800 gram  :o
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3092485
Eitjes van eigen kippen kan je inderdaad met je ogen toe onderscheiden in smaak van gekochte eieren uit de winkel.
Het is elke winter weer met tegenzin dat er een doosje eieren gekocht wordt...  ::)
Door lianneke
#3092494
pearlsofpassion schreef: Eitjes van eigen kippen kan je inderdaad met je ogen toe onderscheiden in smaak van gekochte eieren uit de winkel.
Het is elke winter weer met tegenzin dat er een doosje eieren gekocht wordt...  ::)
Klopt als een bus!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3092529
keetje schreef: Hier eet onze ex-kooihen iedere dag lekker haar eigen eitje op.  :biggrin2:
:biggrin2:

Ooit zo een erbij gehad, die leerde het alle andere hennen ook  ::)
Kon dus mooi eieren gaan kopen  >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3092533
Kim_S schreef: :biggrin2:

Ooit zo een erbij gehad, die leerde het alle andere hennen ook  ::)
Kon dus mooi eieren gaan kopen  >:(
Kippensoep...ook lekker  :biggrin2:

Hier zijn ze driftig en krijg ik zo'n 5 eieren per dag momenteel. Nu wachten tot er iets broeds wordt.  :)
Door lianneke
#3092537
Angelique schreef: Kippensoep...ook lekker  :biggrin2:

Hier zijn ze driftig en krijg ik zo'n 5 eieren per dag momenteel. Nu wachten tot er iets broeds wordt.  :)
Neem een Zijdehoender erbij, heb je altijd een broedse kip op voorraad :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3092544
lianneke schreef: Neem een Zijdehoender erbij, heb je altijd een broedse kip op voorraad :biggrin2:
Ja maar daar past niet zoveel onder. Deze dames broeden....als ze broeden met gemak 15 eieren uit  :biggrin2:
Door lianneke
#3092548
Angelique schreef: Ja maar daar past niet zoveel onder. Deze dames broeden....als ze broeden met gemak 15 eieren uit  :biggrin2:
Zo, dat zijn wel superkippen dan ;D
Door eelke
#3092558
Kim_S schreef: :biggrin2:

Ooit zo een erbij gehad, die leerde het alle andere hennen ook  ::)
Kon dus mooi eieren gaan kopen  >:(
Hier ook  >:(

Mis ze wel, m'n kippen én de eieren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door