Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3066783
Wat eten we vandaag? Even kijken..
Afbeelding

Pens en een kalkoennek  :D

Afbeelding

Eerst de pens opslurpen. De nek moet natuurlijk mee naar een betere eetplek  :biggrin2:
Afbeelding

Mjammie  :D

Afbeelding

Verrek, wat zie ik daar  ???

Afbeelding

Even bij de pony buurten  ::)
Afbeelding

En dan nog even verder eten

Afbeelding

Hij heeft de helft uiteindelijk laten liggen, want de tuin en zijn bal waren veuuul leuker dan dat stomme eten  ::) ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3066832
:o

Nelson zou dat echt nooit doen!
Die ziet echt helemaal niks meer behalve zijn eten en komt pas weer tevoorschijn als hij zes keer gecontroleerd heeft of er niet ergens nog een kruimel ligt.

Mooie foto's verder! Leuke pony ook!
Door Ruisje
#3066917
Mooie foto's!!
Hier zou er niet tussen het eten door andere dingen worden gedaan. Eerst moet het eten helemaal op, de voerbakken moet blinken en de eetplekken elders worden  minutieus gecontroleerd op eventuele restjes. ;)
Door Tamara
#3067735
[quote="Hope"]
:o

Nelson zou dat echt nooit doen!
Die ziet echt helemaal niks meer behalve zijn eten en komt pas weer tevoorschijn als hij zes keer gecontroleerd heeft of er niet ergens nog een kruimel ligt.

Mooie foto's verder! Leuke pony ook!
[/quote]

De honden hier gaan als ze klaar zijn met hun eigen voerbak naar de voerbak van de ander om te kijken of de andere niks heeft laten liggen haha  :2funny:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3069003
Bedankt allemaal!

Dit was bij mijn ouders in de tuin, daar is voor hem zo veel te zien en te doen dat eten echt niet interessant is.  :biggrin2:
Al moet ik zeggen dat hij in onze tuin ook al erg snel afgeleid is.. eten is gewoon maar "zo zo"  ::)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3092287
[quote="Tamara"]


De honden hier gaan als ze klaar zijn met hun eigen voerbak naar de voerbak van de ander om te kijken of de andere niks heeft laten liggen haha  :2funny:
[/quote]

Heel herkenbaar  ::)

Gave foto's, en eten met de poten ??? Hier liggen de poten zo ver mogelijk van het vlees  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door