Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3092128
Morgen (vannacht) gaat de klok weer een uur vooruit. Normaal niet zo'n probleem, maar ik heb morgen een lijntje van Groningen naar DenHaag.
9 stopplaatsen en ca 20 barfers. Ik hoop dat iedereen er aan denkt, want anders loopt mijn planning in de soep.
Gebruikersavatar
Door pike
#3092145
Lida. S schreef: Morgen (vannacht) gaat de klok weer een uur vooruit. Normaal niet zo'n probleem, maar ik heb morgen een lijntje van Groningen naar DenHaag.
9 stopplaatsen en ca 20 barfers. Ik hoop dat iedereen er aan denkt, want anders loopt mijn planning in de soep.
Ik help je met hopen  :biggrin2:
Door Mowgli
#3092192
Voor het eerst in mijn hele leven ben ik blij dat de klok een uur vooruit gaat. Ik heb vandaag namelijk nachtdienst :biggrin2: Nu nog hopen dat de aflossing niet is vergeten dat de klok een uur vooruit gaat  ::)
Door smulpaap
#3092195
Mowgli schreef: Voor het eerst in mijn hele leven ben ik blij dat de klok een uur vooruit gaat. Ik heb vandaag namelijk nachtdienst :biggrin2: Nu nog hopen dat de aflossing niet is vergeten dat de klok een uur vooruit gaat  ::)


Ik ook  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3092254
En dat noemen ze zomertijd kunnen ze het geen wintertijd 1 noemen en in oktober wintertijd 2



brrrr zo koud.

Succes met de lijntjes morgen :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3092273
Het is wel even door de zure appel heen bijten, zo'n nacht die een uurtje korter duurt, maar ik ben wel altijd blij met de zomertijd! Heerlijk 's avonds na het eten nog genoeg licht om even naar het bos te gaan met paard of hond. Ik kijk er alweer een paar weken naar uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door