Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Magic
#3091594
Weer thuis!!
Uit het ziekenhuis dit is derde keer binnen een maand dat ik opgenomen was
waarvan twee keer met spoed.

Kan wel een oppepper gebruiken, barfplaats aangezet!  ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3091603
Bah, ik loop hier altijd LANGS het ziekenhuis, naar binnengaan (behalve tijdens verkiezingen) lijkt mij niet gezond, zeker geen 3x per maand  ;)
Beterschap in elk geval!
Door charmed
#3091641
Beterschap gewenst. Ik ben ook sinds gister weer thuis, gelukkig geen spoedje bij mij! Moet je maar niet te vaak doen, zeker geen 3x per maand, is niet goed voor je!
Door Ike
#3091681
Welkom thuis dan maar  :)
En uhh......drie maal is scheeps recht en meer dan genoeg zeg, dus vanaf nu alleen
nog maar de goede kant op!  :-*
Door jasmijn
#3091759
1 knuffel zegt meer dan 100 troostende woorden, dus alsjeblieft:


:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

En nou is klaar met ziek zijn, het mooie weer begind weer dus daar heb geen tijd meer voor hoor  ;)
Door Magic
#3091980
Bedankt allemaal.

Ja valt vies tegen thuis zijn, voel me nog knap beroerd met pijn.
Wat logisch is met ziekenhuis opnames narcose, medicijnen en onderzoeken etc.
Maar wat je daar allemaal mee maakt de ellende wanhoop verdriet
van anderen mensen. Het hakt er diep in,

Ik vind het lastig om uit te leggen maar ben van alles erg verdrietig.
Wat ik niet gewent ben van me zelf ik ben meestal van het opstaan en verder gaan.
Door Lizzy
#3091984
Magic schreef: Weer thuis!!
Uit het ziekenhuis dit is derde keer binnen een maand dat ik opgenomen was
waarvan twee keer met spoed.

Kan wel een oppepper gebruiken, barfplaats aangezet!  ;D
Drie keer binnen 1 maand?!? Jeetje, wat was er aan de hand? (ik heb vast van alles gemist... :-[). Ik hoop dat je nu snel opknapt. Je hebt nog veel pijn lees ik net in je laatste bericht, hopen dat dit ook snel voorbij is. Sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Neally
#3092112
Nou, niks aan. Sterkte. Drie keer en twee keer spoed. Dat mag je best even 'binnen laten komen', voordat je weer 'gewoon doorgaat.  :flowers:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door