Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3089320
Hoi allemaal,

ik weet niet of dit mag maar ik kon niet in de regels vinden dat het niet mocht.. ::)

Voor de zomervakantie hadden we al voor oud en nieuw iemand geregeld maar die bedacht zich opeens. Daarna hadden we nog een geïnteresseerde maar die stelde zich later op als 'als je echt helemaal niemand vindt..' en daar had ik niet zo'n lekker gevoel bij. De zoektocht loopt nu een beetje dood dus ik probeer alle mogelijkheden op dit moment.

Voor de zomervakantie, ergens midden juli-eind juli (~10 dagen) zijn we op zoek naar iemand die onze katjes wil verzorgen. We voeren zelf samengesteld, twee keer op een dag en we hebben drie katjes: Joep, Ien en Dien. Twee dames en een kater. We wonen zelf in omgeving Vriezenveen (net erbuiten) dus we zoeken iemand in die buurt vanwege het twee keer per dag voeren. Een vergoeding is uiteraard aanwezig, maar het budget is dit jaar niet zo heel hoog. We gaan zelf ook niet ver weg, we zitten ongeveer 3 uur verderop. Naast een vergoeding willen we ook dezelfde 'service' aanbieden voor jouw vakantiedagen/weekendje weg. ::) Zodat we elkaar een beetje kunnen helpen als het nodig is.

Ik begrijp dat het een lastige zoektocht is (zeker zo kort van tevoren, maar we dachten alles geregeld te hebben :-\) maar weet je iemand of ben jij degene die onze katjes wil verzorgen? Laat het me even weten.

NB: een pension is voor onze katjes écht geen optie, en 1 keer per dag eten liever ook niet. Ik weet dat we op die manier best 'veeleisend' zijn maar als ik er geen goed gevoel bij heb ga ik ook niet op vakantie. :duimen:

Dien..
Afbeelding

..Joep..
Afbeelding

..en Ien hopen op een lieve oppas  8)
Afbeelding
#3089347
Wow Joep is knap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas ik woon veel te ver anders met plezier!
Heb men eigen "ik wil terug een poes" idee zelf moeten invriezen door de problemen met men zwangerschap.
Maar toch blijft het kriebelen.
Al zal het duidelijk nog niet voor snel zijn :(
#3089432
Belabberd, ze schieten alle kanten op en ze krabben je ogen uit en die van je hond. ::) De dames althans. Ik ben bang dat ze dan na één keer niet meer thuis durven komen voor het eten of überhaupt niet meer eten. Van de honden in de straat lopen ze wel weg maar ze vinden het maar niks. :-\

Wel bedankt voor je aanbod.  :-*

Mogelijk heb ik iemand voor de avonden, als iemand het misschien ziet zitten alleen de ochtend te doen (tussen 7 en 10 ongeveer) is dat ook een optie!  :)
#3089640
Ligaa schreef: Belabberd, ze schieten alle kanten op en ze krabben je ogen uit en die van je hond. ::) De dames althans. Ik ben bang dat ze dan na één keer niet meer thuis durven komen voor het eten of überhaupt niet meer eten. Van de honden in de straat lopen ze wel weg maar ze vinden het maar niks. :-\

Wel bedankt voor je aanbod.  :-*

Mogelijk heb ik iemand voor de avonden, als iemand het misschien ziet zitten alleen de ochtend te doen (tussen 7 en 10 ongeveer) is dat ook een optie!  :)
Als wij op vakantie zijn, dna krijgen de katten 1x per dag eten, terwijl ze normaal gesproken 3x per dag hun kvv krijgen.

Wat je kunt doen is een automatic cat feeder neerzetten voor de tweede maaltijd, dan is 1x langskomen voldoende.

Mooier is het natuurlijk als er iemand in je huis komt, maar dat krijg ik ook niet altijd voor elkaar.
#3089691
Ze eten (en lusten..) hier geen KVV dus dat lukt helaas niet. Anders was 1 x inderdaad voldoende. En ze eten verschillende hoeveelheden. Ik weet dat mijn kater het eigenlijk het best doet op 3 keer per dag dus naar 1 keer wil ik liever niet als het niet hoeft. Hij heeft 's avonds vaak toch nog wel wat honger en als ik de maaltijden meer verdeel heeft hij dat niet.  :-\
#3089704
Ligaa schreef: Ze eten (en lusten..) hier geen KVV dus dat lukt helaas niet. Anders was 1 x inderdaad voldoende. En ze eten verschillende hoeveelheden. Ik weet dat mijn kater het eigenlijk het best doet op 3 keer per dag dus naar 1 keer wil ik liever niet als het niet hoeft. Hij heeft 's avonds vaak toch nog wel wat honger en als ik de maaltijden meer verdeel heeft hij dat niet.  :-\
Tja... maar je vraagt wel erg veel als iemand die niet in jouw straat woont 2x per dag moet langskomen...
Ik weet niet hoe relistisch dat is.
Maar je kunt natuurlijk in geval van nood altijd een professional proberen in te huren.

Of zoeken naar oppas in jouw huis, hoe heet dat ook al weer iets van oppasoma?
#3089798
Klopt ook hoor, dus als het nodig is gaan we proberen ze toch 1 keer per dag te gaan voeren maar als het niet nodig is liever niet. We zoeken nu nog iemand voor de ochtend. ;D Of eventueel middag, daar kunnen ze ook wel aan wennen. Als het maar enigszins eenzelfde tijd is (tussen 8-11 is ook goed).  ::)

We hadden trouwens dus twee geïnteresseerden die allebei zo goed als toegezegd hadden (met de ene was het al afgesproken en de anders had ook al gezegd 'ik wil het wel doen' maar moest nog komen kennismaken, tot hij besloot dat hij het ook niet wou doen). Dus er zijn denk ik zeker mensen die het willen doen maar er zijn wel wat beperkingen ja, we wonen nogal achteraf, liefst twee keer per dag, en toch iemand vinden die niet te ver weg woont omdat de brandstofkosten anders ook heel snel oplopen.  :-[

Maar we zijn al voor de helft geholpen! :biggrin2:
#3091997
Borke schreef: Tja... maar je vraagt wel erg veel als iemand die niet in jouw straat woont 2x per dag moet langskomen...
Ik weet niet hoe relistisch dat is.
Maar je kunt natuurlijk in geval van nood altijd een professional proberen in te huren.

Of zoeken naar oppas in jouw huis, hoe heet dat ook al weer iets van oppasoma?


Ik denk dat je dit bedoelt

http://www.oopoeh.nl/over-oopoeh
#3096306
Ik ken het niet maar het lijkt me eigenlijk ook niets, sorry. :-[

Ik weet dat ik een topic niet 'kunstmatig' hoog mag houden maar ik acht de kans dat iemand bewust op zoek gaat naar een adres in Vriezenveen om op te passen vrij klein, dus ik wou hem toch zo nog een keer onder de aandacht brengen. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door