Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gotan
#309138
We zijn er trots op om te kunnen zeggen dat het beter als ooit gaat met Gotan. Gotan heeft een zware hartafwijking en vorige zomer gaven de artsen hem nog maar een jaartje te leven. Ik ben overgestapt op barfen met hem en hij heeft er nog nooit zo goed uitgezien, daarbij is hij in topconditie !
Afgelopen weekend zijn we met hem bij de jongehonden dag van zijn ras geweest. Zijn broertjes en zusjes waren er ook. Een keurmeester beoordeelde het nest. Gotan werd extra opgenoemd omdat het een bijz mooi hond is. Daarbij is zijn vacht ook van uitstekende kwaliteit. Eeuwig zonde van zijn hartje.

Afbeelding
Afbeelding
Door Lizzy
#309162
Wat een prachtige hond is hij! Niet te filmen gewoon. Ik hoop voor jullie dat Gotan nog heeeeeeeeeel erg veel heel gelukkige en gezonde jaren met jullie zal doorbrengen. En zo te zien: gaat dat wel lukken :D! Gefeliciteerd, met wat je bereikt hebt!
Door mutsie
#309229
Je zou niet zeggen dat het een hartpatientje is, zo actief als hij er bij staat.
Niks zieligs aan.

Bij mij idem dito, hond met ziekte blaakt van gezondheid.

Karin
Gebruikersavatar
Door Binno
#309818
Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met Gotan! :D Hopelijk kunnen jullie nog jàaaaren van hem genieten.
En wat ziet hij er fantastisch uit zeg, mooi!!! 8)
Door Joom
#309820
Hoi Hoi!

ook ik heb een hond met een ernstige hartwijking en ook tegen mij verteld dat mijn hond maximaal een jaar oud zou kunnen worden..de dierenarts wilde medicijnen voorschrijven maar dit wilde ik niet. Ik ben van mening dat Guillaume zo geboren is en dat zijn lichaam niet beter weet, en dat hij zelf heel goed aan voelt wat hij wel en niet kan. En inderdaad: dit is ook zo.
Guillaume is nu 5 jaar oud en rent vrolijk in het rond, ik fiets met hem en een wandeling van een paar uur is ook geen probleem...

Zo kan het dus ook..

Ik wens jou en je hond in ieder geval heel veel veel gezonde en vrolijke jaren!
Door Audrina
#309867
Wat jammer van dat hartje. :( Maar wel fijn dat het nu zo goed gaat. Ik hoop dat jullie nog heel wat jaartjes van elkaar mogen genieten. Schitterende hond trouwens. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door