Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3091522
Dat het vliegtuig is neergestort omdat de copiloot daartoe besloot? Mijn God, wat moet de piloot in die 8 minuten hebben gedacht? Wat moeten de passagiers hebben gedacht? Hoe moeten de ouders van de copiloot zich nu voelen, zij waren naar Frankrijk afgereisd om hun zoon te herdenken. Mijn God, het is allemaal toch te verschrikkelijk voor woorden :-X. Wat heeft die man bezielt? :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3091526
Het is niet bevatten. De angsten van de piloot en passagiers, de onmacht. Ik kan me er geen voorstelling van maken. Het is in en in verdrietig voor alle betrokkenen.
Door lianneke
#3091540
Waarschijnlijk komen we nooit achter de beweegredenen van deze man.
Ik durfde nooit goed te vliegen. Hield me altijd vast aan een uitspraak van iemand die ooit eens zei: er gebeurt heus niets, de piloot wil ook naar huis hoor.
Dus. :'(
Het is in en in triest voor iedereen die er mee te maken heeft.
Door smulpaap
#3091541
Het is niet te bevatten

De angst die de betrokkenen hebben moeten doorstaan

De mededeling die de ouders van de piloot kregen .... uw zoon is ook verongelukt
En toen de volgende mededeling ..... uw zoon heeft dit veroorzaakt
Door Lizzy
#3091559
smulpaap schreef: Het is niet te bevatten

De angst die de betrokkenen hebben moeten doorstaan

De mededeling die de ouders van de piloot kregen .... uw zoon is ook verongelukt
En toen de volgende mededeling ..... uw zoon heeft dit veroorzaakt
Dat spookt ook door mijn hoofd. Als dit je overkomt........., weet niet hoor hoe je dan nog verder moet met je leven :'(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3091573
Het is onbegrijpelijk en voor de nabestaanden vast onverteerbaar wat hier gebeurd is. Er moet toch echt iets fout hebben gezeten tussen die oren van die piloot. Geen normaal denkend mens denkt in ene...laat ik eens tegen een berg aan vliegen. Wat het dubbel zo eng maakt dat die piloot blijkbaar wel als normaal overkwam en een vliegruig vol mensen toevertrouwd kreeg,
Door Lizzy
#3091575
Angelique schreef: Het is onbegrijpelijk en voor de nabestaanden vast onverteerbaar wat hier gebeurd is. Er moet toch echt iets fout hebben gezeten tussen die oren van die piloot. Geen normaal denkend mens denkt in ene...laat ik eens tegen een berg aan vliegen. Wat het dubbel zo eng maakt dat die piloot blijkbaar wel als normaal overkwam en een vliegruig vol mensen toevertrouwd kreeg,
Ja precies... Hij had iets van 600 vlieguren :-\
Gebruikersavatar
Door Neally
#3091576
Het is nogal wat. Misschien is het zo. Daar heb ik vannacht aan liggen denken. Wat afschuwelijk, ook voor de piloot die aan de buitenkant van de deur staat.
Wetende dat het vreselijk mis gaat en hij er niets aan kan veranderen.

Wat ik graag zou willen weten, ze schrijven over dat zijn ademhaling tot het einde toe te horen is.
Is dat een normale ademhaling? Is dat een korte ademhaling, is dat... vul maar in.

Het lijkt mij dat als je zoiets doet, een vliegtuig tegen een bergwand laten vliegen, je hoe dan ook je ademhaling niet onder controle hebt.
Je zwaar en diep, van de ongewilde opwinding, ademt. Is hij niet, niet goed geworden. Er zal toch meer onderzoek nodig zijn.

Het bizarre is dat er over het vliegtuig van Singapore airlines al langer zo'n verhaal de ronde doet.

En: gisteravond las ik ergens over een piloot die, als hij met bepaalde collega's moet vliegen, hij op lange vluchten bijna niet uit de cockpit durft te gaan.
Uit angst dat die collega iets doet.
En 2: worden andere ouders ook naar de rampplek gevlogen? Na de eerste speculaties over de zelfmoord oorzaak vond ik het zo bijzonder om te lezen
dat de ouders van de piloot naar de rampplek gebracht werden. Wil niet iedere ouder daar zijn. Wat is het motief?
Weer genoeg om over na te denken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3091580
Ale ouders kunnen naar de rampplek, dus dat die pilotenouders er waren hoeft niks extraas te betekenen.

Hij zal best wat zwaarder geadmend hebben aangezien je een normaal ademend mens niet direct hoort. Niet gehinderd door enige pilotenkennis heb ik begrepen dat je deze actie met flauwvallen tegen een knopje aan niet kan volbrengen. Teveel bewuste handelingen. Autopiloot uitzetten, deur afsluiten, landing inzetten.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3091582
Vreselijk.

Hoe het ook gegaan is, hij heeft die deur niet open gedaan maar bewust vergrendeld. Dat doe je niet als je onwel wordt. Dan zorg je dat iemand binnen kan om te helpen.

Het is verschrikkelijk voor alle nabestaanden. Ook voor de ouders van deze copiloot. Het zal je kind maar zijn. Je bent eerst je kind kwijt en moet ook zien te leven met de gevolgen van zijn daden. Ik hoop dat de mensen in de omgeving van de ouders ze niet veroordelen maar steunen. Ze zullen er niet om gevraagd hebben dat hun kind dit zou doen.
Door Nadia
#3091590
Het lijkt wel een slechte film.
Ik vraag me serieus af of het wel een zelfmoord is. Doe je dat op zo'n wijze? Met zoveel betrokkenen? Of zou hij misschien bedreigd zijn? Om dit uit te voeren?
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3091593
Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is. Voor alle betrokkenen. Ik probeer me er voor af te sluiten, omdat mijn grootste angst wel heel dichtbij komt zo. Mijn zoon is piloot. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zonder hem zou moeten, maar ongelukken met vliegtuigen komen voor mijn -moeder- gevoel hoe langer hoe meer voor...  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door