Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nelis2
#3091388
zou ik snoek kunnen voeren nadat dit 2 week ingevroren is geweest? ik vang ze elk jaar in een infiltratie sloot die jaarlijks droogvalt, dus het zou zonde zijn om ze daar dood te late gaan als ik ze ook kan voeren
Door Lizzy
#3091412
Ja, dat kan. Maar ik acht de kans groot dat je honden het niet lekker vinden.... Ik denk dat de hele grote snoeken misschien ook erg hard zijn maar dat weet ik niet zeker.
Door nelis2
#3091413
ok, voorntjes, baars en brasem eten ze wel met liefde, dus als de gesloten tijd straks voorbij is ga ik het maar eens proberen, over heel groot hoef ik me niet zo druk te maken, die weten mijn aasjes vooralsnog prima te ontwijken
Door Lizzy
#3091422
nelis2 schreef: ok, voorntjes, baars en brasem eten ze wel met liefde, dus als de gesloten tijd straks voorbij is ga ik het maar eens proberen, over heel groot hoef ik me niet zo druk te maken, die weten mijn aasjes vooralsnog prima te ontwijken
Als ze die visjes lekker vinden, is de kans al groter dat ze snoek ook lekker vinden. Mijn honden vinden een voorntje al echt totaal oneetbaar :biggrin2:
Door nelis2
#3091481
ik loop dagelijks langs het water, en de reiger laat wel eens wat liggen, het lekkerste vinden ze als ze even gerijpt hebben haha. hoe langer ze liggen hoe lekkerder ze t vinden
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door