Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3091123
Wie heeft de was buiten aan de lijn te drogen ?
Hier hangt alles wel buiten , behalve dekbedhoezen die dubbel hangen .

We hadden een kat die er graag in sprong , zo heb je een soort hangmat . En dat was zalig als de zon scheen .  8)
Toen kwam madame smurf , en die werd wat groter . heuh wat die kat doet dat is een goed idee  :D
Ik ben een JRT en ik ben behendig en ik kan hoog springen
Zeg kat , heb jij zin in een spelletje . Kat zag er de humor ook wel van in  :biggrin2:
Dus smurf en kat hadden de grootste lol samen
De sjeik kon ook nog springen in die tijd , en die hield ook wel van zonnen in zo,n hangmat
Hmmm zalig , samen zonnen met Nina de kat  8)
Toen kwam madame pretletter erbij , en toen werd het rodeo  :D
Want smurf vond het spel met de kat wel aardig , maar rodeo was het toch wel in haar ogen
Dekbedhoes lag na het wassen dus altijd weer op de grond  :biggrin2:
Het was altijd wel net stomme film  :biggrin2:
Door evelyn02
#3091177
tt-tjes schreef: Als het kan droog ik buiten. En dan daarna meteen het bed weer opmaken met heerlijk frisruikende lakens. Heerlijk.
Behalve als ze gegierd hebben..... Dan kan je weer opnieuw wassen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3091204
Dat is wel de bedoeling hier dat de was bij goed weer buitenhangt. Maar ik heb al ondervonden dat dat hier nogal een uitdaging is. Wasrekken die eerder prima functioneerden moet ik hier incluis was drie x per uur van de grond rapen. Dus totdat ik een fatsoenlijke oplossing heb hangt het meeste weer binnen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3091205
Wij hebben ook een kleine tuin, één wasrek aan de muur. Daar hang ik broeken aan, en truien/shirts gaan gewoon op hangertjes aan de zijkant. Lakens, ondergoed en sokken gaan mooi in de droger  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door