Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chandho
#3090803
hee,

ik ben Chantal, woon in Belgie West-vlaanderen en ik heb momenteel 2 honden en een kat. De honden zijn beide kruisingen en vader en dochter.
Bolleke is 15.5 jaar oud en is een kruising van Blauwe kees en boerderijhondje, Angie is zijn dochter (ongelukje met hond van mijn zus) en zij is 13 jaar geworden in februari. De kat is er eentje van mijn neefje die hier ooit met zijn 2 andere katten een jaar heeft gelogeerd en ik heb deze dan mogen bijhouden. Zijn naam is Garfield. Ik had nog een mooie grijze kater die hier al een tijd rondzwierf door de buren achtergelaten toen ze verhuisden, op een dag zat het beestje op mijn oprit onder mijn wagen, graatmager onder de luizen en vol infecties, ik heb hem onmiddellijk opgenomen. Deze kater is tussen kerst en nieuw overleden aan nierfalen door atopica die hij kreeg voor zijn stomatitis, het diertje was Fiv positief. Wij hadden een ongelooflijke heel unieke band. Ik mis hem nog elke dag. Ik wil graag een foto posten van mijn diertjes maar weet nog niet hoe dat moet.
vele groetjes
chantal
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door