Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3090669
Ik kreeg van de week een foto op mijn tijdlijn gedeeld van mijn "dochter" met in de tekst "oeps" :

Afbeelding

Dus ik terug "joh, dat doen ze hier elke dag"  :biggrin2:

Sinds Bisq moeder is, scheurt ze graag. Geeft ze graag het goede voorbeeld aan haar kinderen. Dus vandaag mocht ze weer even. Ze trekt dan zelf een krant uit de krantenbak:

Afbeelding

Na vier kranten ziet het er dan zo uit en gaat Frou er maar eens bij liggen:

Afbeelding

En dan Kreatief Met Krant, the Movie:

#3090683
;D ;D ;D Het mooiste spel wat er is  :D :D :D

De fokker van mijn Hollander had daar ook een handje van . Pups en moeder hadden de grootste lol
Toen onze dame eenmaal bij ons was deed ze het ook maar wat graag  :biggrin2:
Anderhalf jaar later kwam de volgende Hollander als pup , Chintha had hem ook al snel geleerd dat kranten geweldig zijn om mee te spelen
En op elke clubmatch ging Chintha nog steeds  uit haar dak als ze de fokker met papieren in haar handen zag  :biggrin2:
#3090710
smulpaap schreef: ;D ;D ;D Het mooiste spel wat er is  :D :D :D

De fokker van mijn Hollander had daar ook een handje van . Pups en moeder hadden de grootste lol
Toen onze dame eenmaal bij ons was deed ze het ook maar wat graag  :biggrin2:
Anderhalf jaar later kwam de volgende Hollander als pup , Chintha had hem ook al snel geleerd dat kranten geweldig zijn om mee te spelen
En op elke clubmatch ging Chintha nog steeds  uit haar dak als ze de fokker met papieren in haar handen zag  :biggrin2:
;D ;D ;D

Geweldig toch?!!
#3090723
Angelique schreef: Die op de 1ste foto...miep vermoorde onschuld, geen idee of dat Frou is  :biggrin2:
Ohw, deze bedoel je?

Afbeelding

Ja schattig he! Die oortjes :smitten:

Maar die is niet van mij :biggrin2:. Ik ben een beetje onduidelijk. Ik heb een nep-dochter. Zij is de dochter van mijn vriendin. Lisa heet ze. En qua karakter lijkt Lisa vanaf dat ze klein is meer op mij dan op mijn vriendin :biggrin2:. Nou vond Lisa deze foto op FB (van die schattige oortjes) en zette 'm op mijn tijdslijn met "oeps". Ik vond het zo'n grappige foto maar ook omdat mijn honden dit dus (als ze de kans krijgen) regelmatig doen, zo'n zwijnenstal maken :biggrin2:
#3090741
Ik ben te streng geloof ik...  :-[
Mijn pupjes vinden het het mooiste wat er is om hun celstof plas matje aan stukken te scheuren.
Maar we zijn ze nu te slim af door 'm vast te plakken met ducktape :naughty:

Eigenlijk lekker laten slopen begrijp ik  :g: ?
#3090744
Jantina schreef: Ik ben te streng geloof ik...  :-[
Mijn pupjes vinden het het mooiste wat er is om hun celstof plas matje aan stukken te scheuren.
Maar we zijn ze nu te slim af door 'm vast te plakken met ducktape :naughty:

Eigenlijk lekker laten slopen begrijp ik  :g: ?
Dachutnie!
Hier mogen ze dat ook niet hoor.
Heel soms, mogen ze kranten scheuren van mij. En alleen als ik het goed vind. Ik ben een slapjanus, ik weet het. Maar ik vind het ZO grappig om te zien hoeveel pret ze hier mee hebben :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door