Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kimlodewijks
#3090437
Hallo, ik ben nieuw op het forum en er werd me gevraagd om me eerst effe voor te stellen. Ik weet niet of ik hier een nieuw bericht voor moest aanmaken, dus ik hoop dat ik het al niet fout doe vanaf het begin  ;)

Ik ben dus Kim en heb een lieve dalmaat als mijn beste vriendje of zoals ik vaak zeg TLoML (The Love of My Life). Hij gaat al bijna 9 jaar door het leven onder de naam Turbo. Naast Turbo heb ik ook nog een katje dat tadaaaa Diesel noemt (omdat mensen steeds de grap Turbo Diesel bleven maken  ::) ).

Sinds ongeveer 1,5 jaar ben ik voor Turbo overgeschakeld van brokken naar KVV en ik ben in die tijd al regelmatig een kijkje komen nemen op BARFplaats. In september ben ik met Turbo (en een vriend) op vakantie geweest en zijn we onder andere gaan kamperen en dus had ik een goede brok meegenomen omdat kvv niet ging. Turbo was de brok natuurlijk snel beu en daarom heb ik besloten om hem enkele dagen per week te laten BARFen omdat je volgens mij altijd wel een slager en vers vlees kan vinden als je rondreist, ook als je kampeert dus. Het BARFen is voor mij en Turbo nog redelijk nieuw en ik heb wel wat vrienden waar ik tot nu toe raad aan gevraagd heb en waar ik af en toe samen mee besteld heb. Als ik het BARFen interessant (en vooral niet te moeilijk) vind en als ik een nieuwe diepvriezer kan zetten, dan schakel ik Turbo misschien (bijna) volledig over op BARF, maar dat is nog wel effe wachten. Momenteel ga ik hier vooral wat rondneuzen voor informatie en kijken of er interessante samenaankopen zijn.
Gebruikersavatar
Door kimlodewijks
#3090578
Thanx Janine voor de foto's
Hier nog enkele .... (Moeilijk om ee maar enkele te kiezen dus pas op wat je me vraagt haha)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door kimlodewijks
#3090580
Ruisje schreef: Welkom op Barfplaats, Kim! Ga je Diesel ook overzetten op vers?
Ik denk het niet Ruisje. Enerzijds is het moeilijk omdat ik af en toe wel enkele daagjes weg ben en Diesel is een buitenkat en blijft dan alleen, met brokjes gaat dat maar met vers vlees is dat moeilijk. Anderzijds omdat het een beetje rare kat is qua eetgewoontes, ze is gewoon aan 1 soort brok dat ze eet, bij andere merken eet ze bijna niet meer (of misschien ergens in de buurt ;) ), ze is gek op zakjes maar ook niet zomaar van elk merk, snoepjes vindt ze over het algemeen niks, ik heb er nog maar eentje gevonden dat ze wil eten de rest laat ze gewoon liggen, zelfs gedroogde visje haalt ze haar neus voor op ... Ze heeft wel eens van een ontdooide sardien gelikt, maar dat doet ze bij die snoepjes ook en verder kijkt ze er dan niet meer naar Misschien dat ze vers vlees en vis wel zou eten, maar ik meng liever niet met brokken ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door