Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3086161
Ook hier is er een pup uit zijn tuigje gegroeid, hij heeft hem wel drie hele weken gedragen.  :biggrin2:
Het is een rood puppia tuigje maat M (hals 32 cm, buik 36 t/m 53 cm). Toen Boeke bij ons kwam en 6.4kg woog paste hij goed en nu hij 8,6kg weegt past hij rond de buik nog prima maar het uitdoen over zijn hoofd gaat wat moeilijker. Wij vonden het een erg fijn tuigje en Boeke vond het volgens mij ook wel prima. 
Hier wat foto's van het tuigje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben hem nieuw gekocht voor €20,99 en vragen er nu €12,50 voor (verzendkosten €2,07).
Laatst gewijzigd door Shanti en co op di 24 mar 2015, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shanti en co
#3086234
Boeke is wetterhoun X grote poedel, hij wordt dus ook een grote hond en in het begin paste het tuigje prima. Nu is alleen zijn kop wat te groot voor het tuigje.
Ik denk dat een labje ongeveer net zo groot is maar dat verschilt per pup natuurlijk ook, Boeke heeft een broertje die ruim 1kg meer woog met 8 weken.
Door Ruisje
#3088286
Ik heb eigenlijk wel interesse in het tuigje voor Lily. Wij hebben vorig jaar een tuigje voor haar in een dierenwinkel gekocht omdat we konden passen, maar het viel heel erg tegen dat veel tuigjes voor honden van haar formaat toch niet goed zaten.
Uiteindelijk werd het een Huntertuigje omdat dat de enige was die goed zat, maar ze floept er weleens uit. ;) Puppia hadden ze niet en ken ik ook niet, maar het ziet er heel comfortabel uit. Nu is natuurlijk de vraag of ie past... ???

Edit: Oja, en rood is Lily's kleur, niet het oranje dat ze nu draagt. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door