Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nina013
#3090326
Ik volg met interesse... Heb nu een 'gewone' juicer maar twijfel of ik toch niet ove zal stappen naar een slowjuicer.
Benieuwd naar de ervaringen van andere...
Door Tibbies
#3090431
Van die Angel lijkt het me erg fijn dat de onderdelen in de vaatwasser mogen.
Het nadeel vindt ik het formaat. Mijzelf kennende dat als ik een apparaat niet op het aanrecht heb staan, ik hem maar minimaal gebruik. Die Kuving past er wel op, ik heb de blender al in de kast gezet.
Door Lizzy
#3090641
Ik heb een Champion Juicer van 100 jaar oud (bij wijze van) en ben daar heel tevreden over. Ik heb een Versapers en ik vind het een kelere ding.....
Door Tibbies
#3090756
Ik ben al dagen aan het "studeren" welke ga ik bestellen.
Ga ik toch maar voor de Kuving en ga die maar bestellen.

Recepten en tips zijn zeer welkom!
Door Nina013
#3091552
Jaaa Jason Vale rules! Haha!
Vind de sappen heerlijk. Zelfs al zitten er dingen in waarvan ik dacht dat ik ze echt vies zou vinden...

Ruim anderhalf jaar geleden hier in contact gekomen met Jason Vale.. Toen zelfs gestopt met roken met zijn app... En het is waar met twee vingers in mn neus... Nooit van mezelf verwacht!

@Lizzy, waarom vind je de versapers een kolere ding?

En wat vinden jullie van de sapopbrengst van verschillende apparaten? Dat zu voor mij een reden zijn om over te stappen op een slowjuicer.... Vind het nu zonde van die natte prut die af en toe naar de kippen gaat...
Door El_Kato
#3170724
Even opgetakeld…

Wij overwegen om een slowjuicer te kopen  :)

Heb meerdere topics doorgelezen en heb me vanmiddag geconcentreerd op de Versapers 3g, de Kuving Big Mouth en de Hurom HH Second generation, prijs 330,- / 399,- / 529,- 

Heb ivm de prijs ook naar een Princess en een. Tomado gekeken die zijn veel goedkoper, rond de 60,- / 70,-
Maar er zal een reden zijn dat deze zo veel godkoper zijn en ga dan liever voor een kwalitatief beter apparaat.

De Hurom heeft het het voordeel dat je kan bepalen hoeveel pulp je in je sap wilt. Dat vind ik juist wel lekker  :) maar heeft ook echt wel een serieus prijs kaartje.

De Kuving vind ik aantrekkelijk vanwege de grotere invoer schacht, scheelt een hoop snij werk. En het ik vind het fijn dat je daar een smoothie en ijsmaker bij kan kopen. Voor nu heeft deze mijn voorkeur.

De versapers is qua prijs het interessantst.

Van alle 3 de merken heb ik goede recensies gelezen en ik vind het lastig omeen goede keuze te maken.

Hoe zijn jullie ervaringen met de Kuving en de Hurom nu een paar maanden verder?
Door Anne in Zweden
#3170754
Tibbies schreef: Ik heb mijn zinnen gezet op de Kuvings big mooth.
Die heb ik. Een geweldig apparaat; je moet appels etc. wel in tweeën of vieren snijden, helemaal gaan ze er niet in, maar dat is een kleine moeite. En hij perst echt goed, de pulp is goed droog.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door