Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ilse en Gixxer
#3090221
Hoi allemaal,

Wij zijn hier nieuw, ik ben Ilse 31 jaar en Gixxer een witte Bull Terrier van 4jaar (9oktober is meneer jarig).
Gixxer is allergisch voor Granen, Gevogelte en mijten en we zijn druk bezig uit te zoeken wat het beste voer voor mijn held is maar dat is helaas nog niet zo makkelijk, vandaar dat ik mij hier heb aangemeld om jullie hulp te vragen en hopelijk een goede uitkomst.

groetjes ons
Gebruikersavatar
Door Hope
#3090224
Welkom hier!

Zonder granen en gevogelte kan je hier een prima menu bedenken voor je hond!
Er lopen ook genoeg topics over allergieën voor mijten, dus daar kan je vast ook veel over opsteken.
Leuk dat je je hebt aangemeld! Stel vooral veel vragen, daar is het forum voor!
Door DJ_Doerak_Tucker
#3090243
Welkom! Ik hoop dat je met wat hulp van hier een goed menu voor Gixxer kunt samenstellen en hij geen last hoeft te ondervinden van zijn gevoeligheid!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3090264
Welkom hier op Barfplaats Ilse! :)
Er is hier genoeg informatie te vinden, ook voor honden met een allergie en ook je vragen kun je hier altijd stellen.
Door Lizzy
#3090411
Ilse en Gixxer schreef: Hoi allemaal,

Wij zijn hier nieuw, ik ben Ilse 31 jaar en Gixxer een witte Bull Terrier van 4jaar (9oktober is meneer jarig).
Gixxer is allergisch voor Granen, Gevogelte en mijten en we zijn druk bezig uit te zoeken wat het beste voer voor mijn held is maar dat is helaas nog niet zo makkelijk, vandaar dat ik mij hier heb aangemeld om jullie hulp te vragen en hopelijk een goede uitkomst.

groetjes ons
Hoi Ilse, welkom op Barfplaats!
Allergisch voor gevogelte..., als in ALLE gevogelte, van kip tot parelhoen tot kwartel tot eend? Hoe ben je daarachter gekomen, als ik vragen mag? Wat een narigheid met Gixxer! Ik denk dat zelf samenstellen wel eens de beste optie voor je kan zijn. Ik weet niet voor welke mijten Gixxer allergisch is, maar als dat voorraadmijten zijn, dan kan ook daar rauwe verse voeding nog wel wat betekenen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door