Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3089982
Afgelopen maanden was het nogal onrustig bij mij op het werk. Er wordt gereorganiseerd en o.a. mijn functie komt per 1 april te vervallen. (clustermanager)
Er komt een nieuwe management functie; manager zorg, een hogere functiegroep dus wil je in aanmerking komen dan moet je solliciteren.

Afgelopen weken heb ik hard gewerkt aan een portfolio en een presentatie die ik moest geven. 2 weken geleden portfolio ingediend, vanmorgen heb ik de presentatie gegeven en het ging gelukkig goed. Woensdag krijg ik te horen of ik door ben. Dan nog een gesprek met de cliëntenraad en de raad van vertegenwoordiger (familieleden van cliënten).

1 april, geen grap en lekker kort dag, gaat het nieuwe leidinggevende team van start. Dit jaar daardoor geen bezoek aan de fokster, van Saar en Teun wat normaal gesproken altijd op goede vrijdag plaats vindt. Ik vond het allemaal te onzeker om wat te boeken. Jammer, maar een nieuwe baan beginnen of zonder baan zitten vond ik even belangrijker.

Duimen jullie voor een positieve uitslag woensdag?
Laatst gewijzigd door M@rina op vr 27 mar 2015, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door