Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3089733
Er zit er 1 tussen met soms wat groene prut uit zijn oogjes en de oortjes ruiken iets en af en toe zie ik wat bruine korreltjes. De andere 6 hebben het niet dus een virusje of bacterie oid lijkt me stug... of zie ik dat verkeerd? Ik maak het schoon met kamille thee. Zou ik wat anders kunnen doen (probiotica?) of moet het toch even nagekeken worden? Er heerst onder de honden in de buurt diarree en spugen dus ik ren liever niet direct naar de DA...
Door Lizzy
#3089736
Ik zou het oogje druppelen met de oogdruppels van Heel (Oculoheel). Liever heb ik Similasan maar dat mag dan bij baby's niet gebruikt worden dus nou ja, waarom dan wel bij pups... (ik zou het zelf wel gebruiken maar goed). En ik zou het oor 1 keer reinigen met een milde oor reiniging en daarna met Puur Oor druppelen. Je kunt wel wat weerstandverhogers geven zoals Probiotica en Echineacea Extra Forte. Even in de gaten houden of de dingetjes in het oor geen mijt is.
Door Jantina
#3089799
Bedacht me nog wel dat het na donderdag is begonnen. Ze zijn maandag geent en donderdag ontwormd. Ik haal vanmiddag even die oogdruppels bij de reformzaak. Bedankt!
Door miik
#3089823
Ja dat klinkt dan wel als een reactie op de enting/ontworming- vermindere weerstand....
Ik zou zeker ook proberen de weerstand omhoog te krijgen door echinea extra forte erbij te geven !
Door miik
#3091917
Jantina schreef: Hoeveel zal ik van de Echinacea geven?
Mijn Joy heeft vandaag bevestigd dat een hele strip teveel is.... zucht...
Ik kwam thuis en zag dat er 1 strip was gepikt die op het aanrecht lag.... wist niet wie... tot het er weer uit kwam....
Blehhh.... maar goed, dat is dus teveel ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door