Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3089449
Afbeelding
Whisper's supersonische brace! De eerste 2 dagen liep ze nog in telgang, omdat dat ding steeds afzakte, daarna eens grondig omhoog getrokken en vastgezet en nu zit ie perfect

8 kilometer wandelen is niets voor deze oude dame. De eerste keer wandelen was ze dan ook wel moe moest ze nog even rusten in de doggyride, maar daarna ging het voorspoedig. Ze kijkt niet meer om naar de doggyride. Ze kan heel hard rennen met dat ding, dat gaat nog wel een beetje vreemd, moet ook nog wennen. Paar dagen terug kwam er een fietser voobij in de verte die wilde ze wel even achterna, omdat we ver genoeg van het fietspad af waren mocht ze dat ook  :biggrin2: Ze ging me toch hard! lol Gelukkig niet zo hard dat ze de fietser ingelopen heeft.

Omkijken en wachten waar Whisper is? Dat is er niet meer bij. Van de week keek ik om, en dacht even kijken waar ze is? Huh, waar is ze nu? Had ze me al ingehaald :)

Afbeelding

Een dag niet gerold is een dag niet geleefd!

Afbeelding

Whisper is er voor gevallen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#3089503
Het is zeker een geweldige uitvinding, alleen liggen vind ze nog niets met dat ding, vooral na de wandeling, dan wil ze niet liggen als ze deze omheeft, maar voor de wandeling wel. We zijn nog aan het opbouwen, maar ze doet het enorm goed! Ze probeert van alles uit, ook springen, maar of ik daar zo blij mee ben  :-X Whisper wel  :biggrin2:
#3089539
Hé! En jou kwam ik dus vandaag tegen in het bos  :D, zó grappig! Ik 'ken' je natuurlijk van foto's hier maar toen ik de honden zag wist ik het al  ;). We konden niet even kletsen, Doerak vond het een beetje te druk met zoveel honden om hem heen en ik bescherm hem dan liever tegen zichzelf (en de andere hond(en) in kwestie ook). Wij hebben de 16,5 km route gelopen, het was een heerlijke wandeling en wat een práchtige omgeving! Ik hoop dat jullie ook en fijne wandeling hebben gehad  :).
#3089568
Dit is echt super! Dank je! Maar oh, toen ik dat ding zag voor de eerste keer dacht ik van oh oh! Wat een gevaarte, maar inmiddels na een paar dagen oefenen is het peace of cake! lol
Doranto schreef: Dat klinkt super!
Dat is toch een geweldige uitvinding als ze er zoveel baat bij heeft!
#3089572
Dank je, voor een paar weken terug had ik er nog nooit van gehoord! Maar toen kreeg Whisper de diagnose gescheurde kruisband en een negatief advies voor operatie. Toen zat ik mooi in zak en as. Ben ik eens gaan googlen, iemand had een gescheurde enkelband (mens) en die was op zoek naar een brace, toen dacht ik oh oh, dat moet er toch ook voor honden zijn  :biggrin2: Whisper voelt zich ook stoer! heul stoer!
Ruisje schreef: Ik had zo'n brace nog nooit gezien, maar wat een superuitvinding als je hond nog graag  wil maar niet kan! En ja, het ziet er ook nog heel stoer uit! :D
#3089576
Jahaa! Dat klopt! Die honden van mij zijn ook wel erg herkenbaar en Isabella was hyper, want die had vanmorgen de Ubiquinol van Phoebe te pakken gekregen, dus die was niet echt te genieten! Jammer dat we idd. niet even kletsen konden, ik wilde ze aanlijnen, maar dat lukte niet, ze waren allemaal wat hyperdepiep, isabella van de Ubiquinol, en de rest omdat ze al even een tijdje niet hadden losgelopen, Whisper natuurlijk omdat ze nu weer helemaal mee kon lopen.

Ja we dachten al dat jullie die route hadden genomen. Wij dit keer maar 8.5 km. Whisper moet haar brace nog inlopen en die was na 8.5 km helemaal knock out :) Binnenkort gaan we weer langer als Whisper de hele dag de brace om mag! Meestal lopen we daar niet over routes, maar vandaag dus wel, van de ene route op de andere. Ach de dames luisteren nu redelijk, alleen als ze hyperdepiep zijn, zijn ze ook zo weer weg :) Was leuk je gezien te hebben, heb nu een beeld erbij :) Wel leuk dat je mij direct herkende.

Afbeelding
DJ en Doerak schreef: Hé! En jou kwam ik dus vandaag tegen in het bos  :D, zó grappig! Ik 'ken' je natuurlijk van foto's hier maar toen ik de honden zag wist ik het al  ;). We konden niet even kletsen, Doerak vond het een beetje te druk met zoveel honden om hem heen en ik bescherm hem dan liever tegen zichzelf (en de andere hond(en) in kwestie ook). Wij hebben de 16,5 km route gelopen, het was een heerlijke wandeling en wat een práchtige omgeving! Ik hoop dat jullie ook en fijne wandeling hebben gehad  :).
#3089584
Ja ze liep de laatste tijd nog geregeld 10 tot 11 km, maar dan de dag erop liep ze bijna niets, en langzaamaan ging ze weer meer lopen en dan weer een 10 tot 11 km en de volgende keer weer niets. Dat vonden we zo raar, we konden er maar niet achter komen wat ze had. Totdat ze ineens heel erg begon te manken, dus ik denk dat er hele lange tijd vanaf juni een scheurtje in zat en dat die nu is afgescheurd.

Maar ja, Mevrouw kan er mooi stoer bij lopen :) 
DJ en Doerak schreef: En zo'n eind wandelen op die leeftijd is écht geweldig!! Fantastische uitvinding en fijn dat ze zich er zo goed mee redt!
#3089587
Dank je. Ja de oude dame heeft een brace en wijs dat ze er mee is! Ze vind het helemaal geen probleem om hem om te krijgen! Ze gaat er voor staan, terwijl ik altijd met het vorige tuigje (die er precies zo uitziet als haar huidige tuigje) achter haar aan moest vangen. Ik denk dat ze nu weet, ik krijg mijn extra pootje om om mee te wandelen en te redden.
smulpaap schreef: Kijk eens aan , de stoere oude dame heeft haar brace  :-* :-*
Nou , ik hoop nog vele foto,s tegen te komen en dat je nog een tijd plezier in je leven hebt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door