Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3089106
Wat een mooie hondjes heb je en wat zijn ze ook leuk met elkaar!! :smitten:
Het zijn zeker fotomodellen en jij een goede fotograaf, dus van spam is geen sprake. ;)
Gebruikersavatar
Door AntjeNalaSimba
#3089112
Ruisje schreef: Wat een mooie hondjes heb je en wat zijn ze ook leuk met elkaar!! :smitten:
Het zijn zeker fotomodellen en jij een goede fotograaf, dus van spam is geen sprake. ;)
Dankjewel een spiegelreflex camera doet wonderen.
Door jasmijn
#3089366
Ik vind Nala echt een mooie bouw hebben, mooi in verhouding en rank en slank.
Ook haar neusje is volgens mij iets langer dan hoe het hoort, en zie ik het goed? Zijn haar ogen minder uitpuilend?

Bij Simba het ik het gevoel dat er een Vleugje van een steviger ras in zit, zo als een mopshond of een Franse Bull.

Je heb ze wel heel erg mooi op de gevoelige plaat gekregen, ze blijven goed plakken.  :smitten: :smitten:

Mag je wel vaker doen hoor, vind ik helemaal niet erg  ;) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door AntjeNalaSimba
#3089369
Ja klopt van Nala.
Maar dat vind ik ook mooi.
Ze is rond de 3 kilo

Ik denk ook dat Simba niet 100% chihuahua is.
Hij is bijna 3,5 kilo.

Voor mij hoeven ze ook echt niet kleiner of lichter.
Door jasmijn
#3089382
AntjeNalaSimba schreef: Ja klopt van Nala.
Maar dat vind ik ook mooi.
Ze is rond de 3 kilo

Ik denk ook dat Simba niet 100% chihuahua is.
Hij is bijna 3,5 kilo.

Voor mij hoeven ze ook echt niet kleiner of lichter.
Dat van haar neus en ogen vind ik ook erg mooi, bij haku vind ik zijn ogen altijd het lelijks.
Voor de rest lijkt hij ook wel op Nala, allen iets lichter 2,7 kilo heb bewust een fokker gezocht met wat groter honden.
Die echt helen kleintjes vind ik er meestal niet uit zien, vaak veel langer dan ze hoog zijn.

Ook Simba is vrij goed gelukt alleen in mijn ogen iets te zwaar gebouwd.
Kom hier in de buurt ook wel chi tegen die bijna met hun buik over de grond schuiven of tegen een deur zijn gelopen, niet om aan te zien  :-X
En de baasjes die dan trots roepen dat het een echt chi is, geloof er geen bal van  :nono2:

Die 2 van jou zijn in vergelijking met die erg mooi, vooral Nala ben ik een beetje verlieft op  :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door AntjeNalaSimba
#3089392
jasmijn schreef:
Ook Simba is vrij goed gelukt alleen in mijn ogen iets te zwaar gebouwd.
Kom hier in de buurt ook wel chi tegen die bijna met hun buik over de grond schuiven of tegen een deur zijn gelopen, niet om aan te zien  :-X
En de baasjes die dan trots roepen dat het een echt chi is, geloof er geen bal van  :nono2:

Die 2 van jou zijn in vergelijking met die erg mooi, vooral Nala ben ik een beetje verlieft op  :smitten: :smitten:
Simba word dit jaar 2.
Heb het idee dat hij van 1 jaar tot nu wel breder is geworden.
Maar vind hem mooi zoals hij is.
En super schattig met zijn onderbeet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door