Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fester
#3088166
Heeft iemand hier ervaring met Melissengeist ademsray van Ecostyle, op de verpakking staat voor pasgeboren kalfjes, veulens, lammetjes, maar is dit ook geschikt voor puppy's?
Heb naar de fabrikant gebeld maar die hebben geen ervaring met puppy's maar aangezien wat er in zit zou het moeten kunnen zeggen ze
Ik vind het een beetje vaag, heeft iemand hier ervaring met dit middel.
En wat zou ik anders moeten hebben voor geval dat?
Door fester
#3088228
Samenstelling per 100 ml,
ola aetherea OL. Citri 0,025g
Macidis 0,020g
Ol Caryyophyli 0,008g
OL Citronellae 0,002 g
Ol Foeniculi 0,005 g
Ol Cinnamomi 0,008 g
Ol Carvi o,oo4 g
Ol Melissae 0,025 g
OL aNGELICAE 0,003 g
Ol coriandri 0,005 g
Met spirit 96% 64 ML
aqua DEM.32 ML
(Voor pups heb ik gelezen is 1 pompspray genoeg Maar staat niet op de verpakking gelezen op internet)

doeldieren koeien schapen en geiten
paarden en ezels

Bij moeilijkheden bij ademhaling direct na de geboorte 2 a 3 pomstoten in ieder neusgat Na 10 a 15 sec kan de behandeling eenmaal worden herhaald
Door Lizzy
#3088378
fester schreef: Samenstelling per 100 ml,
ola aetherea OL. Citri 0,025g
Macidis 0,020g
Ol Caryyophyli 0,008g
OL Citronellae 0,002 g
Ol Foeniculi 0,005 g
Ol Cinnamomi 0,008 g
Ol Carvi o,oo4 g
Ol Melissae 0,025 g
OL aNGELICAE 0,003 g
Ol coriandri 0,005 g
Met spirit 96% 64 ML
aqua DEM.32 ML
(Voor pups heb ik gelezen is 1 pompspray genoeg Maar staat niet op de verpakking gelezen op internet)

doeldieren koeien schapen en geiten
paarden en ezels

Bij moeilijkheden bij ademhaling direct na de geboorte 2 a 3 pomstoten in ieder neusgat Na 10 a 15 sec kan de behandeling eenmaal worden herhaald
Het zal geen kwaad kunnen. Er zit in kruidnagel, citronella, foelie, karwijzaad, kaneel, koriander, dat soort dingen. Ik ga het alleen zelf niet in huis halen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3091825
fester schreef: Heeft iemand hier ervaring met Melissengeist ademsray van Ecostyle, op de verpakking staat voor pasgeboren kalfjes, veulens, lammetjes, maar is dit ook geschikt voor puppy's?
Heb naar de fabrikant gebeld maar die hebben geen ervaring met puppy's maar aangezien wat er in zit zou het moeten kunnen zeggen ze
Ik vind het een beetje vaag, heeft iemand hier ervaring met dit middel.
En wat zou ik anders moeten hebben voor geval dat?

Mijn schapenvriendin geeft op mijn advies Melissengeest spray voor haar net geboren lammeren. Zodra ze geboren zijn krijgen de lammers een vleugje Melissenspray in het bekje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door