Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3087937
Mijn berichtje gister...

En dan ineens een klap in je gezicht….nou ja dat is dan nog zacht uitgedrukt….

Ruim twee weken geleden liep Gina linksvoor niet lekker. Op de fokdag (daar was een orthopeed aanwezig) naar haar laten kijken en daar gaf ze pijn aan haar elle boog aan. In overleg met de arts haar op de pijnstillers en rust gezet en over twee weken zou hij weer even naar haar kijken. Afgelopen zondag heeft hij weer gekeken, ik had de dagen ervoor de pijnstillers afgebouwd om een goed beeld te krijgen. Helaas liep ze nog slechter dan twee weken terug.


Vanmorgen met Gina in Utrecht geweest voor een CT scan.
Arme Gien helemaal onder narcose.
De arts had slecht nieuws. Er zit een tumor, met al een flinke uitzaaiing in de borstholte…..
Heel hard maar we zullen met een paar weken afscheid moeten nemen van onze Gien
De arts vroeg zelfs of we haar nu nog wel wakker wilde laten worden…..

Oh ik ben zo ontzettend verdrietig, ja ik weet dat het veel voorkomt bij de flatcoats, en ergens in mijn hoofd hield ik hier dus ook echt wel rekening mee, maar ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen.

Voor nu ligt ze lekker te slapen onder een dekentje en mag ze rustig bijkomen. Verder lekker onder de pijnstillers de komende tijd en maar zien hoe lang ze nog bij ons mag blijven. Ze mag heerlijk eten wat ze wil hoeft niet meer strak te luisteren, (oke nog wel een beetje) en gaan we zo veel mogelijk leuke dingen doen.
Ik zal goed naar haar kijken en als ik merk dat ze het benauwd zal krijgen of te veel pijn gaat hebben zullen de juiste beslissing nemen.
Laatst gewijzigd door Danny op ma 20 apr 2015, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3087939
Wat een vreselijk nieuws om te krijgen  :(
Geniet van de komende tijd, maak nog wat mooie herinneringen en sterkte met het nemen van de beslissing op het voor jullie juiste moment  :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3087949
Ooow, wat verschrikkelijk om dit mee te maken... Heel veel sterkte gewenst; ik hoop dat jullie nog onverwacht lang bij elkaar mogen zijn, maar wens jou ook de wijsheid en de sterkte toe om het juiste moment te kiezen om Gina te laten gaan. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door