Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3087770
Volgende week woensdag om 9.15 is het zover. Dan moet ik mij melden in het zkh. voor de operatie. Ik wordt dan ws. om 10 uur geopereerd, ben als 2de aan de beurt.

Er valt een hoop te regelen voor de dames, vriezer was leeg, dus vlees bestellen, groentes koken, medicijnen bijvullen, supplementen bijvullen. Homeopathie bij halen. Gisteren gedaan, evenals de brace van Whisper voor haar knie (gescheurde kruisband) Maandag nog een afspraak met de neuroloog. Heb geen tijd om stil te zitten. Is ook maar goed. Slaap 's nachts wel heel onrustig, dus heb maar valeriaan gehaald om rustiger te kunnen slapen. Val nu ook eerder in slaap. Kan ik wel gebruiken met al die dingen die ik nog moet regelen. Het is heel verschillend hoe fit iemand is na de operatie, sommige voelen zich na 2 weken alweer helemaal op en top terwijl anderen, met 6 weken nog overal moeite mee hebben. We moeten het maar afwachten. Eén ding is zeker na de operatie zal ik normaal van postuur zijn :)
Laatst gewijzigd door charmed op vr 03 apr 2015, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3087843
Dat is al rap.
Wij hebben hier op BP mogen meeleven met hoe jij je slank hebt geknokt.
Je zult nu waarschijnlijk in een superconditie zijn, het is een feit dat een gezond lichaam zeker helpt bij een spoedig herstel na een operatie.
Hoe jij zelf erin staat ook.
Gelukkig ben je druk bezig en kun je je niet teveel zorgen maken. Heel veel sterkte met de laatste dagen voor de operatie.
Door charmed
#3089181
Nou superconditie wil ik niet zeggen. Sinds december veel stress gehad, ouders in het zkh. Achter elkaar, honden veel ziek geweest, januari, februari en maart geknokt voor de shelties. Tussendoor nog een keer in het ZKH geweest, 's morgens voor het ontbijt omdat mijn ma was gevallen en een gat van 15-15 had diep tot aan de spieren. Weer een paar dagen heen en weer ZKH reizen.

Idd, ben druk bezig geweest Geregeld ben ik zo druk geweest dat ik gas moet terugnemen omdat ik 's avonds dan niet eens rechtop kan blijven zitten. Zo intens moe. Voor het slapen neem ik valeriaan op aanraden van buuf. Dat helpt echt, wordt uitgerust wakker. Zo af en toe denk ik wel oei het is bijna zover. En dan snel weer bezig gaan met waar ik gebleven was om zo piekeren te voorkomen. Nu het dichtbij komt ben ik ook wel eens intens blij als ik dan er aan denk hoe ik er straks uit zal zien met mijn grote ereteken.
Neally schreef: Dat is al rap.
Wij hebben hier op BP mogen meeleven met hoe jij je slank hebt geknokt.
Je zult nu waarschijnlijk in een superconditie zijn, het is een feit dat een gezond lichaam zeker helpt bij een spoedig herstel na een operatie.
Hoe jij zelf erin staat ook.
Gelukkig ben je druk bezig en kun je je niet teveel zorgen maken. Heel veel sterkte met de laatste dagen voor de operatie.
Door charmed
#3089182
Iedereen bedankt, dit weekend nog alles in huis op en top maken, maandag eerst nog even langs de fysio, die wilde mij zien voor de operatie en na de operatie! Die belofte wil ik niet breken. Ze gaat me helpen na 6 weken om alles zo goed mogelijk weer op te pakken, en zo sterk mogelijk te worden. En ik ga me dan klaarstomen om hard te lopen! :)  Daarna door naar Wageningen voor een checkup voor de dames. Nog wat dingetjes doorspreken.

Dinsdag komt het bed, en een verhoogd toilet, de rolstoel mogen ze houden heb ik gezegd, moet toch veel lopen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door