Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3087421
Zoals ik in de bar al had gemeld komt er binnenkort een lief rood katertje bij ons wonen . Hij krijgt nu Smølke kittenbrokjes maar uiteraard zou ik hem graag op kvv zetten . Hoe pak ik dit het beste aan ? Eerst op dezelfde brokjes tot hij beetje hewend bent is ? Of beter zo snel mogelijk lekker aan de kvv ?
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3087475
Oke dus op mn lijstje goede blikvoeding en geen smølkebrok ( voor het geval dat cold turkey niet werkt kan ik daarmee mengen) zal van de week dus ff moeten zoeken wat goed blikvoer is
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3087959
Zelf vind ik qua blikvoer almo nature en schesir fijne merken, zo min mogelijk toegevoegde rotzooi  ;)

Maar ik zou denk ik ook gewoon kijken of hij niet gewoon rauw wil eten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3088037
Ja, we gaan geen merkjes blik adviseren, aangezien het hier een forum voor rauwe voeding is. Maar neem een merk of smaak met geen toegevoegde koolhydraten (granen, rijst, groente, suiker).
Door hannabelgje
#3088043
Hier goede resultaten met kvv van bibi en dark kat. Die vinden ze ontzettend lekker. Mijn ervaring is dat de grof gemalen kvv beter wordt gegeten dan de hele fijne. Darf is lekker grof. Bijkomend voordeel is dat ze al best wat moeten kauwen. Fijn opstapje naar barf.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3091372
Vandaag stond er darf op het menu , dat ging helemaal puur naar binnen ! Trots op mn kleine mannetje Mango ( hopelijk gaat bij Barani ook eens het lichtje branden want die eet niks rauw ook niet gemengd met iets wat ie onweerstaanbaar vind)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door