Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3087359
Wat, denken jullie dat ik een kleine hond ben?? Die zwarte, dat is een ukkepukkie, maar ik, ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk. Zeker met die groene muts op hoor  >:( 8)

Gian, lieverd, jij blijft nummer 1 voor mij in huize Binno :smitten: :smitten: :smitten:

En als ze zulke gekke dingen over je zeggen dan kom je mooi hier heen. Met zijn 3-en, allemaal grooooooote honden, zijn we onwijs sterk!! Als het vrouwtje jou op de trein zet, haal ik je in Utrecht wel op hoor :-* :-* :-*


ps. Ik hoor nu pas je roepen............. was gisteren te druk met het verwerken van de overgang van 42 naar 43 en wat ik vandaag allemaal gedaan heb weet ik zelf niet weer, alleen nog hoe de C1000 waar ik 2,5 week naar toe moet, omdat de C1000 onder mij Jumbo wordt. Wat is dat lastig een andere winkel, was zo gewend van dat staan daar en dat daar, nu moet je echt alle paden langs.......... Ben kapot.
Laatst gewijzigd door Dian op di 17 mar 2015, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#3087408
Dian schreef: Wat, denken jullie dat ik een kleine hond ben?? Die zwarte, dat is een ukkepukkie, maar ik, ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk. Zeker met die groene muts op hoor  >:( 8)
Whoehaha, da's helemaal Gian, de grootste en de sterkste... of dat denkt hij dan toch :P

Gian, lieverd, jij blijft nummer 1 voor mij in huize Binno :smitten: :smitten: :smitten:

:-* :-*
En als ze zulke gekke dingen over je zeggen dan kom je mooi hier heen. Met zijn 3-en, allemaal grooooooote honden, zijn we onwijs sterk!! Als het vrouwtje jou op de trein zet, haal ik je in Utrecht wel op hoor :-* :-* :-*
Ik laat hem hier maar niet meelezen, dat kleine eigenwijze opdondertje is nog in staat om de trein naar Utrecht te nemen.  >:( ;D


ps. Ik hoor nu pas je roepen............. was gisteren te druk met het verwerken van de overgang van 42 naar 43 en wat ik vandaag allemaal gedaan heb weet ik zelf niet weer, alleen nog hoe de C1000 waar ik 2,5 week naar toe moet, omdat de C1000 onder mij Jumbo wordt. Wat is dat lastig een andere winkel, was zo gewend van dat staan daar en dat daar, nu moet je echt alle paden langs.......... Ben kapot.
dat begrijp ik helemaal hoor Dian, het was ook zeker niet bedoeld om je op te jagen  :-[ ( OK misschien een heel klein beetje :P  :biggrin2:)
ik dacht gewoon, ik roep ff wat harder, zodat je zeker de foto's van Gian niet misloopt, maar er was geen haast bij  ;) :-*
#3087489
ja, maar die roep moest van heel ver komen, dus komt die gewoon later aan hier :biggrin2:

Ik Gian wel hoor, karakter heeft echt wat weg van die 2 groooooooooooooooooooooooooote honden van mij, die ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sterk zijn, zeker samen ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door