Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3086771
Tijdens onze voorjaarschoonmaak  8)  zijn we erg veel knuffels tegengekomen van onze (nu) pubers.
Weg doe ik ze liever niet maar het is zo veel dat allemaal bewaren eigenlijk ook niet te doen is. Want waarvoor bewaar ik ze? De (nu) pubers willen dat vast straks ook niet meenemen naar hun studentenoptrekje en als ik de oortjes strek en het huis moet leeg geruimd worden wil ik ze dat ook niet meer aandoen. Ik heb dat bij mijn ouders gezien toen die kleiner gingen wonen wat daar allemaal te voorschijn kwam achter schotten en van zolders vandaan.  :biggrin2:

Een goed doel? Wie weet iets?
Door Samjo
#3086775
Een konijnenopvang is daar vaak blij mee, gebruiken ze als maatje voor rammen die nog gecastreerd moeten worden.
Door keetje
#3086777
Samjo schreef: Een konijnenopvang is daar vaak blij mee, gebruiken ze als maatje voor rammen die nog gecastreerd moeten worden.
Dank je voor je snelle reactie.
Maar dat vind ik nu dan toch weer zonde. Het meeste is zo goed als nieuw door mijn koopwoede voor de kleine hummels, die er dus helemaal niets mee deden  ::).
Ik dacht aan iets voor kinderen ofzo?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3086798
Als kind ruimden wij eens per jaar alle knuffels op en degene waar we niets meer mee deden gingen met opa&oma mee naar Roemenië. . Misschien ken je iemand die wel eens naar zo'n land gaat?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3086898
BlissSpirit schreef: Misschien tehuizen voor uit huis geplaatste kinderen, kinderziekenhuis, kinderopvang.
Dat dachten wij ook een tijd geleden, maar die namen ze mooi niet aan  :(
Door BlissSpirit
#3086921
Monique77 schreef: Dat dachten wij ook een tijd geleden, maar die namen ze mooi niet aan  :(
Ohhhhh, wat vreemd.
Heb het zelf nog nooit gedaan hoor, maar dacht er is vaak geen geld voor dit soort dingen, dus zo maak je de kids een beetje blij. Afbeelding
Door Irish
#3086957
Ik heb vorig jaar meer dan 10 verhuisdozen oud speelgoed naar een kringloopwinkel gebracht die speelgoed inzamelende voor ouders met kinderen die weinig te spenderen hadden. Je hebt ook een website van zoiets maar dan anders.. speelgoedbank.nl ofzo?
Door keetje
#3086959
Ik zit nu te kijken bij speelgoedbanken, ik wist niet eens dat het bestond :-[. maar die nemen zowat allemaal geen knuffels aan, uit hygiënische gronden.
Ziekenhuizen zitten ook niet te wachten op tweedehands/onverpakte knuffels.
Ik ga morgen eens informeren bij Dorcas ofzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door