Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3085761
Saartje heeft waarschijnlijk net anderhalf oordopje opgegeten.
Zijn van die oordopjes van zacht materiaal.
Mijn vrouw was zo dom die even uit te leggen.
Alles afgezocht maar kan ze niet meer vinden.
Moet ik me zorgen maken?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 15 mar 2015, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#3085769
Duh, lastig. Ik zou erop letten of ze uitgepoept worden. Dit soort zachte kunststof wil nog wel eens kneorhard worden in combi met maagzuur e.d. dus helemaal happy zou ik hier niet mee zijn. Ze zullen te klein zijn om een obstructie te veroorzaken.

Hopelijk liggen ze gewoon ergens in de hoek onder de bank, of tuft ze ze nog terug.
#3085770
Zelf zou ik er een lading pens achteraan gooien zodat het ingepakt wordt.
Heb hier standaard een paar kilo liggen voor als Darky weer wat opgevroten heeft wat eigenlijk niet goed is.
Nu is Darky wel een slagje groter dan jouw hondje, maar hij vreet ook wel grotere dingen

En als je het niet vertrouwd, even telefonisch contact opnemen met de DA en overleggen wat te doen??
#3085782
choopy schreef: Zelf zou ik er een lading pens achteraan gooien zodat het ingepakt wordt.
Heb hier standaard een paar kilo liggen voor als Darky weer wat opgevroten heeft wat eigenlijk niet goed is.
Nu is Darky wel een slagje groter dan jouw hondje, maar hij vreet ook wel grotere dingen

En als je het niet vertrouwd, even telefonisch contact opnemen met de DA en overleggen wat te doen??
Heb geen pens in huis helaas en ook geen witbrood, winkels zijn dicht nu.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 15 mar 2015, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#3085795
smulpaap schreef: Ik zou gezien het formaat oordop en hondje (het is maar een heel kleintje ) even bellen met de d.d.da
Net de DA gebeld, zei dat ik zoutoplossing kon geven maar daar zaten wel risico's aan ivm zoutvergiftiging.
Kon evt langskomen voor een injectie zodat ze gaat braken.
Zei dat hij verwachtte dat het niet zoveel kwaad kon en dat ze ze weer uitpoept gezien de grootte.
Als ze nu rustig lag te slapen, zou hij het even aankijken.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 15 mar 2015, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
#3085866
Ruisje schreef: Ik zou geen eten geven om zo'n herrieschopper in te pakken. Ze zijn niet scherp en ingepakt wordt ie groter dan ie nu is. Die poept Saar zo wel uit.
Precies, dat dacht ik ook. Ze ligt nog steeds lekker te maffen!
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 15 mar 2015, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#3085881
Lazy Garfield schreef: Net de DA gebeld, zei dat ik zoutoplossing kon geven maar daar zaten wel risico's aan ivm zoutvergiftiging.
Kon evt langskomen voor een injectie zodat ze gaat braken.
Zei dat hij verwachtte dat het niet zoveel kwaad kon en dat ze ze weer uitpoept gezien de grootte.
Als ze nu rustig lag te slapen, zou hij het even aankijken.

Neeeeeee, niet doen met dat zout. Is best gevaarlijk. Ik denk dat jet echt met een sisser afloopt.
#3085900
Mijn hondjes hebben die dingen regelmatig laten verdwijnen, of gebruikten ze als kauwgum :D. Altijd handig mensen in huis die hun zooi niet opruimen. Ik heb van die dingen niks van terug gevonden in de ontlasting dus volgen mij verteren ze gewoon.
#3085904
*Gabriëlle* schreef: Mijn hondjes hebben die dingen regelmatig laten verdwijnen, of gebruikten ze als kauwgum :D. Altijd handig mensen in huis die hun zooi niet opruimen. Ik heb van die dingen niks van terug gevonden in de ontlasting dus volgen mij verteren ze gewoon.
Net terug van laatste plas/poepronde.
Deed alleen een plas, morgenochtend maar even met een stokje door de poep roeren.
Maar wellicht zoals jij zegt, vind ik er niks van terug.
Ik merk in ieder geval nog niks aan haar, ligt weer lekker te maffen!
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op zo 15 mar 2015, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door