Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hotfuss
#3085122
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag aangezien ik hier nooit gebruik van heb gemaakt. Ik heb op korte termijn een gastopvang of pension nodig voor mijn 2 honden. Mijn ouders hebben mijn vriendin en mij een verrassingsvakantie gegeven met de hele familie vanwege 40jarig huwelijk. Nu was mijn vraag of iemand hier ervaringen hier mee heeft of een goede locatie weet in Zuid-Holland liefste in de buurt van de bollenstreek. Ik ben wat opvang betreft behoorlijk kritisch en na google zoeken al het meeste qua pensions afgeschreven omdat ik mij hier niet in kan vinden. Wij hebben 2 honden een Witte Zwitserse herder en een mix teckel.

Alvast bedankt voor de hulp !
Door Suzanne
#3085228
Een van de vragen die zich opdringt is hoe de honden geent zijn. Daar zijn voor pensions wettelijke regels voor. Zou je niet liever particuliere opvang proberen te regelen bij vrienden/bekenden/familie?

Suzanne
Door Hotfuss
#3085267
Ze zijn beiden volledig gevaccineerd dus dat zou goed moeten zijn. Qua familie gaat iedereen mee die voor honden kan/wil zorgen en vrienden zijn wij de enige met honden en is de animo om een week op onze honden te passen nihil of zijn zelf op vakantie. lastig omdat het ook op zo'n korte termijn is.
Door nikèdog2000
#3085396
Hotfuss schreef: Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag aangezien ik hier nooit gebruik van heb gemaakt. Ik heb op korte termijn een gastopvang of pension nodig voor mijn 2 honden. Mijn ouders hebben mijn vriendin en mij een verrassingsvakantie gegeven met de hele familie vanwege 40jarig huwelijk. Nu was mijn vraag of iemand hier ervaringen hier mee heeft of een goede locatie weet in Zuid-Holland liefste in de buurt van de bollenstreek. Ik ben wat opvang betreft behoorlijk kritisch en na google zoeken al het meeste qua pensions afgeschreven omdat ik mij hier niet in kan vinden. Wij hebben 2 honden een Witte Zwitserse herder en een mix teckel.

Alvast bedankt voor de hulp !


ik doe alleen kleine hondjes
ze hoeven ook niet ingeent te zijn
herder is iets te groot
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3085666
M@rina schreef: http://www.tantemarthy.nl in Leiden

Is een kennis van me. Ze is gedragstheapeut en vangt in huis hondjes op, ze voert vers en entingen zijn niet verplicht.
Leuk om te lezen dat ze een logeeradres is geworden. Herinner mij haar nog van het asiel met haar hond henk "de tank".
Door Ramses1
#3085700
Een vriend van mij doet opvang in huis. Hij heeft een hondenuitlaat service en zelf een Duitse Herder teefje.
Hij woont vlakbij de bollenstreek.
Door Borke
#3085968
M@rina schreef: http://www.tantemarthy.nl in Leiden

Is een kennis van me. Ze is gedragstheapeut en vangt in huis hondjes op, ze voert vers en entingen zijn niet verplicht.
Dit vind ik wel een interessante tip!
Voor Sofi hadden we een goede dagopvang aan huis in Zoetermeer, maar die dame is er een paar jaar geleden mee gestopt en de opvang in de familie is niet meer beschikbaar.
Ik vind het toch wel fijn om voor Sofi een goede plek te hebben, mocht er een keer iets zijn.

Roma is gestopt met dagopvang en voor een langere tijd zou ik daar Sofi liever niet brengen. Naar mijn smaak is het toch wat te groots, al is het fijn dat ze niet met losse kennels werken.
Door Irish
#3086275
Om welke periode zou het gaan?
Ik doe ook aan (zeer) kleinschalige vakantieopvang, maar ben deels voor april al vol.
Momenteel zit ik overal en nergens, maar in april ben ik dan weer even in Hoofddorp.
Laatst gewijzigd door Irish op zo 15 mar 2015, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door