Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3084838
Me and my boys! schreef: ik vind t geweldig!! ;D
ik ook! heb toevallig laatst tegen iemand gezegd dat ik hond moest corrigeren omdat die Tr*t hem stond op te naaien (en ja dan krijg je reactie die je niet wilt duhuhhhh hoe blonT sommige mensen zijn). Maar keer erna deed ze weer uitlokken, zucht.
Door Nadia
#3084876
Heel duidelijk!
Ik ben er mee gestopt om mijn honden te corrigeren als iemand ze ongevraagd aanhaalt en reactie uit lokt. Ze krijgen dan de volle lijnlengte. Vind tegenpartij meestal niet zo leuk. Keer daarop doen ze het niet meer en geeft mij de kans om te trainen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3084936
Nadia schreef: Heel duidelijk!
Ik ben er mee gestopt om mijn honden te corrigeren als iemand ze ongevraagd aanhaalt en reactie uit lokt. Ze krijgen dan de volle lijnlengte. Vind tegenpartij meestal niet zo leuk. Keer daarop doen ze het niet meer en geeft mij de kans om te trainen.
Dat is zo goed als het enige dat helpt consequentie van hun gedrag ervaren.
Dat heb ik al heel gauw geleerd, want een newf is zeker als puppy algemeen goed.  ::) sta je gewoon je puppie te corrigeren terwijl die niet beter weet, eerst naar je toe lokken en in de buurt is het schrikken omdat ie zo groot en enthousiast is. Dus dat corrigeren van de hond liet ik maar weg, ooit een bril van iemands hoofd afgestoten ( volwassene). Ja en dan heb je een k* thond  ::)

Ik snap het niet hoe vaak je ergens loopt en mensen beginnen klakgeluiden te maken, en als de hond naar ze toe trekt schrikken ze en lopen ze achteruit, ooo oo die ractie had ik niet verwacht. Nee wat wil je dan wel met die geluiden bekeiken? Idd verrekte dombo.

Vind het heel wat anders als ze eerst vragen, dan is het goed, want mijn honden vinden aandacht van wie dan ook wel leuk
Door Lizzy
#3084965
Ik hoop dat ik niemand beledig nu maar ik vind het niet slim om je hond voor een winkel vast te knopen en boodschappen te gaan doen. En wel om stuk of 10 redenen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3084977
Lizzy schreef: Ik hoop dat ik niemand beledig nu maar ik vind het niet slim om je hond voor een winkel vast te knopen en boodschappen te gaan doen. En wel om stuk of 10 redenen.
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door