Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Thunder
#308332
Ik had hier eerder ergens gelezen dat er in Duck geen gemalen bot zit. Welke vorm van kalk zit er dan wel in? Iemand?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#308464
[quote="Thunder"]
Ik had hier eerder ergens gelezen dat er in Duck geen gemalen bot zit. Welke vorm van kalk zit er dan wel in? Iemand?
[/quote]

Naar mijn info bevat Duck wel gemalen botten.
Door Lizzy
#308855
Ja, volgens mij bevat Duck ook gemalen bot. Hoewel het nergens gespecificeerd staat. Misschien toch even mailen met Duck?

http://www.ducknatuurvoeding.com
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 21 apr 2005, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#309591
heb hier wel eens ergens gelezen dat iemand in zijn Duck
stukjes bot had gevonden en vroeg of dat dat geen kwaad kon .
Laatst gewijzigd door diana op za 23 apr 2005, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Thunder
#310095
Ok,ik moet me dus geen zorgen maken. Was het dan misschien in Rodi dat geen gemalen bot zat? ::)
Gebruikersavatar
Door Binno
#310133
[quote="Thunder"]
Ok,ik moet me dus geen zorgen maken. Was het dan misschien in Rodi dat geen gemalen bot zat? ::)
[/quote]
Ik dacht inderdaad dat Rodi een calciumsupplement gebruikt ipv gemalen bot.
Door amber2
#311272
Volgens mij zit in Duck geen bot... Wordt ten minste nergens over gesproken in hun folder, dat zou je dan toch wel verwachten. En in Carnibest en Energique kan je ook zien dat er kleine stukjes bot in zitten, bij Duck is dit niet zo. Ze gebruiken in de meeste soorten ook geen kippenvlees, er staat geen kip vermeld bij de ingredienten en dat zou toch wel moeten als er kippenbot inzit (andere botten zijn niet te gebruiken in kvv toch?).
In AHV en Rodi zit zeker geen bot.
Door eefje
#311284
ik heb even op hun site gekeken maar stond niks maar staat dit niet op de verpakking dan?
je kunt ze mailen en dan kun je het zeker weten
www.ducknatuurvoeding.com

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door